• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Gammelosten

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
28 Augusti 2022
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Hej på er, Jag har ganska nyligen 27 juni skickat in en ansökan om skuldsanering. Jag har 1.67 miljoner i skulder, allt blanco och kreditkort.
Jag har brottas med ett tidigare spelberoende, spel fri sedan 2019. Mitt nyaste lån togs ca 9 månader sedan på ett mindre belopp om 25k. Dom andra skulderna är saneringslån och lån för att klara av betala kreditgivarna. Inte det smartaste draget jag vet, men vad gör man inte för att slippa skammen att inte kunna betala. Jag lever som gift och min fru har hjälpt mig ur rävsaxen ett antal ggr. Hon har nog aldrig fattat hur mycket skulder jag har dragit på mig. Men nu håller det inte. längre.

Jag har för tillfället inga skulder of kfm eller inkasso. Har en grundlön på 36k med ett befattningstillägg på 3500 visa månader och beredskap ersättning. Tyvärr svänger nettolönen ganska kraftigt.
Troligen kommer jag behöva ett antal operation under de närmaste åren för att byta ut trasig leder, vilket ger mig ännu mer betalångest.
Så nu sitter jag på vardagarna och kollar mailen 20 ggr om dagen och väntar på ett besked.
Så vad tror ni, vem vågar titta i kristalkulan åt mig :D
Vet inte vad jag skall göra om jag blir nekad.

Jag ville bara titta in och berätta, och jag kommer uppdatera vad som händer.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Hej på er, Jag har ganska nyligen 27 juni skickat in en ansökan om skuldsanering. Jag har 1.67 miljoner i skulder, allt blanco och kreditkort.
Jag har brottas med ett tidigare spelberoende, spel fri sedan 2019. Mitt nyaste lån togs ca 9 månader sedan på ett mindre belopp om 25k. Dom andra skulderna är saneringslån och lån för att klara av betala kreditgivarna. Inte det smartaste draget jag vet, men vad gör man inte för att slippa skammen att inte kunna betala. Jag lever som gift och min fru har hjälpt mig ur rävsaxen ett antal ggr. Hon har nog aldrig fattat hur mycket skulder jag har dragit på mig. Men nu håller det inte. längre.

Jag har för tillfället inga skulder of kfm eller inkasso. Har en grundlön på 36k med ett befattningstillägg på 3500 visa månader och beredskap ersättning. Tyvärr svänger nettolönen ganska kraftigt.
Troligen kommer jag behöva ett antal operation under de närmaste åren för att byta ut trasig leder, vilket ger mig ännu mer betalångest.
Så nu sitter jag på vardagarna och kollar mailen 20 ggr om dagen och väntar på ett besked.
Så vad tror ni, vem vågar titta i kristalkulan åt mig :D
Vet inte vad jag skall göra om jag blir nekad.

Jag ville bara titta in och berätta, och jag kommer uppdatera vad som händer.
Du får nog vänta några månader till innan svaret kommer.
 

wiran

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
4 Juni 2015
Meddelanden
830
Mottagna reaktioner
304
Poäng
497
Hej på er, Jag har ganska nyligen 27 juni skickat in en ansökan om skuldsanering. Jag har 1.67 miljoner i skulder, allt blanco och kreditkort.
Jag har brottas med ett tidigare spelberoende, spel fri sedan 2019. Mitt nyaste lån togs ca 9 månader sedan på ett mindre belopp om 25k. Dom andra skulderna är saneringslån och lån för att klara av betala kreditgivarna. Inte det smartaste draget jag vet, men vad gör man inte för att slippa skammen att inte kunna betala. Jag lever som gift och min fru har hjälpt mig ur rävsaxen ett antal ggr. Hon har nog aldrig fattat hur mycket skulder jag har dragit på mig. Men nu håller det inte. längre.

Jag har för tillfället inga skulder of kfm eller inkasso. Har en grundlön på 36k med ett befattningstillägg på 3500 visa månader och beredskap ersättning. Tyvärr svänger nettolönen ganska kraftigt.
Troligen kommer jag behöva ett antal operation under de närmaste åren för att byta ut trasig leder, vilket ger mig ännu mer betalångest.
Så nu sitter jag på vardagarna och kollar mailen 20 ggr om dagen och väntar på ett besked.
Så vad tror ni, vem vågar titta i kristalkulan åt mig :D
Vet inte vad jag skall göra om jag blir nekad.

Jag ville bara titta in och berätta, och jag kommer uppdatera vad som händer.
Ca 3 månader ligger väntetiderna på innan de ens börjar kika på din ansökan så början på oktober kanske. Du behöver inte kolla mejlen, du får ett sms den dagen de ska ringa och stämma av din ansökan. Hoppas du har pratat med din fru att du ansökt, om hon står på något av dina lån tex.
Lycka till och läs gärna bakåt i tråden, många funderingar som du kanske får svar på.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp