• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

wiran

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
4 Juni 2015
Meddelanden
830
Mottagna reaktioner
304
Poäng
497
Dom skickade ett sms på morgonen till mig och sa att dom börjat med min ansökan och ringer under dag sen ringde det några timmar senare. Så du vet iaf under vilken dag dom ringer så då kan du va lite flexibel om du jobbar och säga till din arbetsgivare eller kollegor att du kommer få ett viktigt samtal under dagen och måste ta det.
Det där med smset visst jag , men jag kommer vara helt oanträffbar en dag ( pga operation) och det skulle ju inte förvåna mig att det är då smset kommer. Får hoppas de provar nästa dag igen om det skulle bli så.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Andoria

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
8 Augusti 2022
Meddelanden
59
Mottagna reaktioner
24
Poäng
102
Jag missade samtalet då jag var hos patient och när jag ringde tillbaka så sa telefonsvararen att hon var tillbaka om två dagar, riktigt frustrerande.

Ahha knasigt då är det lite svårt. men dom hör av sig igen ska du se säkert på måndag eller tisdag va redo då
 

Andoria

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
8 Augusti 2022
Meddelanden
59
Mottagna reaktioner
24
Poäng
102
Det där med smset visst jag , men jag kommer vara helt oanträffbar en dag ( pga operation) och det skulle ju inte förvåna mig att det är då smset kommer. Får hoppas de provar nästa dag igen om det skulle bli så.
Fick du inte ett första sms av dom? Att dom skulle höra av sig? Ett sånt här kommer radera namn nummer bara så du vet men stog såhär.

Hej!

Jag heter och är din handläggare i ditt ärende om skuldsanering. Jag har börjat handlägga ditt ärende och kommer att ringa dig under dagen. Vänligen svara om du har möjlighet. Jag kommer att ringa dig från telefonnummer:

OBS! Du kan inte svara via SMS.

Med vänlig hälsning,

Handläggare skuldsanering
Tel:
@kronofogden.se

Där stog ju mejlen så skicka iväg ett mejl och säg att du inte kan den dagen du inte kunde
 

wiran

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
4 Juni 2015
Meddelanden
830
Mottagna reaktioner
304
Poäng
497
Det har inte kommit fram till min ansökan än men borde bli nästa vecka eller veckan därpå. Skulle vara så typiskt att de ringer precis den dagen man är oanträffbar.
 

Andoria

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
8 Augusti 2022
Meddelanden
59
Mottagna reaktioner
24
Poäng
102
Det har inte kommit fram till min ansökan än men borde bli nästa vecka eller veckan därpå. Skulle vara så typiskt att de ringer precis den dagen man är oanträffbar.
Oki men är lugnt ska du se så fort du får smset vet du vilken dag det är sen är det bara skicka ett snabb mejl och säga den dagen du är anträffbar om du inte kan den dagen.
 

Andoria

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
8 Augusti 2022
Meddelanden
59
Mottagna reaktioner
24
Poäng
102
Jag slängde iväg ett mejl i fredags på morgonen till min handläggare om att min löneutmätning hade blivit utbetalt på mitt konto trodde nått hade blivit tokigt men fick svar på mitt mejl efter 5min. Så dom är behjälpliga. Tror man oroa sig i onödan dom försöker nog få tag i dig några gånger. Dom vet ju att folk har jobb och kanske kan inte släppa allt. Allt löser sig ska du se. Håller tummarna att allt går bra
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Fick du inte ett första sms av dom? Att dom skulle höra av sig? Ett sånt här kommer radera namn nummer bara så du vet men stog såhär.

Hej!

Jag heter och är din handläggare i ditt ärende om skuldsanering. Jag har börjat handlägga ditt ärende och kommer att ringa dig under dagen. Vänligen svara om du har möjlighet. Jag kommer att ringa dig från telefonnummer:

OBS! Du kan inte svara via SMS.

Med vänlig hälsning,

Handläggare skuldsanering
Tel:
@kronofogden.se

Där stog ju mejlen så skicka iväg ett mejl och säg att du inte kan den dagen du inte kunde
Jo det fick jag men just när de ringde var jag hos en patient.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Fick du inte ett första sms av dom? Att dom skulle höra av sig? Ett sånt här kommer radera namn nummer bara så du vet men stog såhär.

Hej!

Jag heter och är din handläggare i ditt ärende om skuldsanering. Jag har börjat handlägga ditt ärende och kommer att ringa dig under dagen. Vänligen svara om du har möjlighet. Jag kommer att ringa dig från telefonnummer:

OBS! Du kan inte svara via SMS.

Med vänlig hälsning,

Handläggare skuldsanering
Tel:
@kronofogden.se

Där stog ju mejlen så skicka iväg ett mejl och säg att du inte kan den dagen du inte kunde
Det kom samma dag som de ringde.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp