• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 815
Mottagna reaktioner
2 663
Poäng
1 857
Hade du skrivit ngt om din historia?
Kan de inte ringa fler ggr?
Skrev personligt brev , dock inget långt ! Lite hur det började o så ! Dom ringer säkert om något är oklart ! Kan ju hoppas nu när det det gått en tid att man slipper det
 

wiran

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
4 Juni 2015
Meddelanden
830
Mottagna reaktioner
304
Poäng
497
Nu är det nära tills de ringer, om man inte kan svara ringer de igen dagen efter? Blir lite nojig att man ska missa chansen men det är en dag nästa vecka som jag inte kommer ha tillgång till telefonen.
 

Nils_B_79

Kunnig medlem
Poäng: 237
Blev medlem
11 Januari 2022
Meddelanden
150
Mottagna reaktioner
83
Poäng
237
Hon som ringde va så jävla trevlig och förklara allt och fråga mig om jag hade frågor och hon svarade på allt samt att hon börja förklara allt i detalj hur allt kommer gå vidare. Sen sa hon att jag kunde ringa till henne när jag ville om jag hade frågor och om hon inte kunde svara då bara slänga iväg ett mejl. Jag fråga om man får löneökning ska man ringa in berätta då sa hon får du 1500kr eller mer gör det annars behöver du inte höra av dig, så fick svar på den frågan som många har frågat här i forumet. Hon va super önska att alla kunde få såna som henne hon fråga i typ halva samtalet om mitt mående och hur jag kan ta mig tillväga och massa råd tips. Aja hon va super har haft så mycket fördomar om dom Kronofogden men måste erkänna att jag har haft så fel.
Min är likadan. Väldigt trevlig och hjälpsam. Vi kanske har samma?
 

Andoria

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
8 Augusti 2022
Meddelanden
59
Mottagna reaktioner
24
Poäng
102
Nu är det nära tills de ringer, om man inte kan svara ringer de igen dagen efter? Blir lite nojig att man ska missa chansen men det är en dag nästa vecka som jag inte kommer ha tillgång till telefonen.


Dom skickade ett sms på morgonen till mig och sa att dom börjat med min ansökan och ringer under dag sen ringde det några timmar senare. Så du vet iaf under vilken dag dom ringer så då kan du va lite flexibel om du jobbar och säga till din arbetsgivare eller kollegor att du kommer få ett viktigt samtal under dagen och måste ta det.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Nu är det nära tills de ringer, om man inte kan svara ringer de igen dagen efter? Blir lite nojig att man ska missa chansen men det är en dag nästa vecka som jag inte kommer ha tillgång till telefonen.
Jag missade samtalet då jag var hos patient och när jag ringde tillbaka så sa telefonsvararen att hon var tillbaka om två dagar, riktigt frustrerande.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp