• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

En av er

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
27 Juni 2022
Meddelanden
1 107
Mottagna reaktioner
378
Poäng
517

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 5 137
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
11 299
Mottagna reaktioner
7 557
Poäng
5 137
Om jag säger VolvoV70 fr 2012 vad säger/tänker ni då?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 779
Poäng
9 547
Har ringt Kronofogden 17 gånger idag, inte i mitt egna ärenden utan åt en annan person. Kommer inte alls fram utan direkt säger en telefonsvarare "Alla handläggare är upptagna". Enligt deras hemsida ska det vara kö i cirka en timme men man kommer som sagt inte fram överhuvudtaget.

Tycker detta är fullständigt hårresande och bedrövligt. Samma sak igår - då hade dom 17 handläggare inkopplade i telefonin. Det är juli och semestertider men detta är fan ta mig oacceptabelt. KFM har 3200 anställda det måste gå att kunna ha mer än 17 medarbetare tillgängliga på telefonin en vanlig onsdag även om det är sommar.

Dom har en för viktig samhällsfunktion för att det ska få gå till på det här sättet. Jag har som sagt ringt över 30 samtal på två dagar. Naturligtvis mailade jag redan i söndags men inte fått något svar där heller. Ärendet jag behöver nå dom i kan inte vänta till augusti så hur fan ska man gå till väga för att få prata med dom?

1720610212444.png
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 5 137
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
11 299
Mottagna reaktioner
7 557
Poäng
5 137
Har ringt Kronofogden 17 gånger idag, inte i mitt egna ärenden utan åt en annan person. Kommer inte alls fram utan direkt säger en telefonsvarare "Alla handläggare är upptagna". Enligt deras hemsida ska det vara kö i cirka en timme men man kommer som sagt inte fram överhuvudtaget.

Tycker detta är fullständigt hårresande och bedrövligt. Samma sak igår - då hade dom 17 handläggare inkopplade i telefonin. Det är juli och semestertider men detta är fan ta mig oacceptabelt. KFM har 3200 anställda det måste gå att kunna ha mer än 17 medarbetare tillgängliga på telefonin en vanlig onsdag även om det är sommar.

Dom har en för viktig samhällsfunktion för att det ska få gå till på det här sättet. Jag har som sagt ringt över 30 samtal på två dagar. Naturligtvis mailade jag redan i söndags men inte fått något svar där heller. Ärendet jag behöver nå dom i kan inte vänta till augusti så hur fan ska man gå till väga för att få prata med dom?

Visa bilaga 4155
Fortsätt ringa tills du kommer med i kön.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 779
Poäng
9 547

Insatt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 307
En av våra mest kunniga
Blev medlem
28 November 2021
Meddelanden
3 078
Mottagna reaktioner
1 967
Poäng
1 307
Har ringt Kronofogden 17 gånger idag, inte i mitt egna ärenden utan åt en annan person. Kommer inte alls fram utan direkt säger en telefonsvarare "Alla handläggare är upptagna". Enligt deras hemsida ska det vara kö i cirka en timme men man kommer som sagt inte fram överhuvudtaget.

Tycker detta är fullständigt hårresande och bedrövligt. Samma sak igår - då hade dom 17 handläggare inkopplade i telefonin. Det är juli och semestertider men detta är fan ta mig oacceptabelt. KFM har 3200 anställda det måste gå att kunna ha mer än 17 medarbetare tillgängliga på telefonin en vanlig onsdag även om det är sommar.

Dom har en för viktig samhällsfunktion för att det ska få gå till på det här sättet. Jag har som sagt ringt över 30 samtal på två dagar. Naturligtvis mailade jag redan i söndags men inte fått något svar där heller. Ärendet jag behöver nå dom i kan inte vänta till augusti så hur fan ska man gå till väga för att få prata med dom?

Visa bilaga 4155
"På Kronofogden arbetar knappt 2 300 personer i flera olika roller."

 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp