O
Oregistrerade
Gäst
Poäng: 0
Är man ett seriöst bolag så svarar man på mejl och telefon, eller skickar nån form av meddelande att problem uppstått med utbetalningarna
Fick min ansökan godkänd i torsdags men fortfarande inga pengar. Eftersom man har fått allt godkänt och villkor och avtal mailade till sitt konto fast inga pegnar så blir man lite orolig att man även kommer få en faktura. Problemet verkar ligga i att deras system inte fungerar korrekt vilket är förståligt om de är nya. Men hade jag startat upp ett nytt bolag och hade en produkt som inte fungerade så skulle jag inte stänga kundtjänsten kl 16 på fredag och ta helg. Man skulle jobba över hela helgen och försöka lösa problemet och självklart höra av sig till alla drabbade kunder.
Känns som de inte riktigt bryr sig om hur de går. Min poäng är att de här systemen brukar fakturera per automatik och med en obefintlig kundtjänst kan man få problem att bestrida en faktura som kommer. Det har hänt hos andra bolag, oftast hinner ärendet gå till KF om man inte betalar innan man har lyckats reda ut problemet.