• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Vippi, nytt smslån. Upp till 10000 kr

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Är man ett seriöst bolag så svarar man på mejl och telefon, eller skickar nån form av meddelande att problem uppstått med utbetalningarna
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
hmm

Fick min ansökan godkänd i torsdags men fortfarande inga pengar. Eftersom man har fått allt godkänt och villkor och avtal mailade till sitt konto fast inga pegnar så blir man lite orolig att man även kommer få en faktura. Problemet verkar ligga i att deras system inte fungerar korrekt vilket är förståligt om de är nya. Men hade jag startat upp ett nytt bolag och hade en produkt som inte fungerade så skulle jag inte stänga kundtjänsten kl 16 på fredag och ta helg. Man skulle jobba över hela helgen och försöka lösa problemet och självklart höra av sig till alla drabbade kunder.

Känns som de inte riktigt bryr sig om hur de går. Min poäng är att de här systemen brukar fakturera per automatik och med en obefintlig kundtjänst kan man få problem att bestrida en faktura som kommer. Det har hänt hos andra bolag, oftast hinner ärendet gå till KF om man inte betalar innan man har lyckats reda ut problemet.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Fick min ansökan godkänd i torsdags men fortfarande inga pengar. Eftersom man har fått allt godkänt och villkor och avtal mailade till sitt konto fast inga pegnar så blir man lite orolig att man även kommer få en faktura. Problemet verkar ligga i att deras system inte fungerar korrekt vilket är förståligt om de är nya. Men hade jag startat upp ett nytt bolag och hade en produkt som inte fungerade så skulle jag inte stänga kundtjänsten kl 16 på fredag och ta helg. Man skulle jobba över hela helgen och försöka lösa problemet och självklart höra av sig till alla drabbade kunder.

Känns som de inte riktigt bryr sig om hur de går. Min poäng är att de här systemen brukar fakturera per automatik och med en obefintlig kundtjänst kan man få problem att bestrida en faktura som kommer. Det har hänt hos andra bolag, oftast hinner ärendet gå till KF om man inte betalar innan man har lyckats reda ut problemet.

Precis vad man är rädd för! Får se om det händer nåt imorn när de öppnar igen..
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
jag tog också ett lån från den här skitsidan i torsdags men har inte fått några pengar trots att jag enligt deras fakesida fått ett beviljat lån.

Min rekommendation är att hålla er borta från sidan.
 

Laxen86

Kunnig medlem
Poäng: 32
Blev medlem
11 Januari 2012
Meddelanden
112
Mottagna reaktioner
2
Poäng
32
Fick Mail av Vippi

Hej,

Vi har haft tekniska problem i systemet och försöker för fullt att åtgärda problemet.
Vi har möjlighet att behandla er ansökan troligtvis idag, vi kontaktar er innan om det behövs.


Hälsningar,
Vippi.se kundtjänst
 

rask76

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
2 Maj 2012
Meddelanden
5
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Frågan är om någon verkligen fått några pengar ..
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Verkar som om Vippi fungerar. Jag har bara en fråga som ni som har ansökt måste kunna svara på. När det gäller frågor om hushållet. Är det hushållets totala inkomster och utgifter, om vi t ex är flera i hushållet, eller är det bara min inkomst och utgifter som sökande som ska anges?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp