• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Vippi, nytt smslån. Upp till 10000 kr

Piraten

V.I.P
Poäng: 62
Blev medlem
14 September 2011
Meddelanden
397
Mottagna reaktioner
8
Poäng
62
Ny ansökan

Gjorde oxå en ansökan i onsdags och blev beviljad 4000 kr
Har inte sett dem än.

Gjorde en ny nu och de sade inget om att jag redan hade ett lån, så kanske de som gjordes i onsdags strulade då de inte ännu hade öppnat på riktigt (17 maj)

Får se vad som händer
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
utbetalt lån

Jag sökte igår vid 12 tiden, vid två tillfällen en gång på 2000, men eftersom jag inte fick någon utbetalning, så trodde jag att jag gjort fel, andra gången sökte jag på 3000 och fick beviljat. Pengarna kom in på kontot (nordea) ca 12.30 idag.
 

svalan

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
18 Oktober 2011
Meddelanden
607
Mottagna reaktioner
119
Poäng
317
ringde

hej dom ringde mej frågade om jag fortfarande ville ha lånet,då det strulade med hemsidan i onsdags
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Hur länge fick ni vänta på att prata med kundtjänsten? Jag har ringt ett antal gånger och väntat i 30 min utan att komma fram.
 

Laxen86

Kunnig medlem
Poäng: 32
Blev medlem
11 Januari 2012
Meddelanden
112
Mottagna reaktioner
2
Poäng
32
Finns det någon här som har fått pengar utbetalt utan att ha någon muntlig kontakt med dem?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Sökte i onsdags kväll, fick godkänt på skärmen, mejl med villkoren. sen inte hört nåt, inga pengar ännu...
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Haha, vilket skämt vipps är. Inga pengar utbetalda. Trots att man har fått godkänt på ansökan och lånevillkoren på mailen LÅNA INTE DÄR, DE LURAR ER
 

marina7310

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
26 Oktober 2011
Meddelanden
36
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Angående frågorna om "ditt hushåll" på Vippis sida. Ska jag ange min och min sambos totala inkomster eller bara min? Hur har ni andra gjort som blivit beviljade? Jag blir inte klok på om jag bara ska räkna på mig själv eller hela hushållets inkomster och lån.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp