• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Vippi, nytt smslån. Upp till 10000 kr

outlawstar

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
5 Januari 2012
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
HAr man fått godkänt om man fått villkoren skickade till mailen? För när jag e-legitimerar mig så laddar den sen blir sidan vit så inget godkänt eller så kommer upp? Men villkoren är skickade ! =) nån som vet?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
fick också upp en vit sida vid e-legitimering och villkoren sända till min mail så jag ringde kundtjänstnr som stod i villkorsmailet och pratade med en kille där som sa att allt gått igenom men då liks när han hade mig på tråden så gjorde han så att pengarna skulle gå iväg under fredagen och han sa att jag skulle ha pengarna vid 18 tiden på fredag men inte fanns det några pengar på kontot. Får vänta och se under måndagen för det kan ju vara några inkörningsproblem som dom har. Jag ansökte om 10tusen och fick 4tusen beviljat.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jaha, konstigt det här att lånen blir godkända, men ingen utbetalning. Nån som fått mer besked om varför? eller nån som fått in pengar?
 

anwa27

Inte kvar här.
Poäng: 0
Blev medlem
12 November 2011
Meddelanden
26
Mottagna reaktioner
0
Poäng
0
Men hörni läs på föregående sidor! Det är flera stycken som har fått utbetalt ju, så JA det funkar.
Varför ska dom bluffa? Du betalar ju inget alls för ansökan!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Men hörni läs på föregående sidor! Det är flera stycken som har fått utbetalt ju, så JA det funkar.
Varför ska dom bluffa? Du betalar ju inget alls för ansökan!

Jaha är det så många som fått det utbetalt egentligen?? Tror inte heller det är bluff, men mycket strul verkar det som. Det tråkigaste är ju att supporten är obefintlig. Jag har väntat flera dar på godkänt lån...
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Men hörni läs på föregående sidor! Det är flera stycken som har fått utbetalt ju, så JA det funkar.
Varför ska dom bluffa? Du betalar ju inget alls för ansökan!

inte alls många som fått utbetalt,1 verkar det som.ingen som säger annars i klar text att pengarna är utbetalda på deras konto.så var läser du att många har fått utbetalt.
bara för att man är beviljad betyder det inte att man FÅTT pengarna.
 

anwa27

Inte kvar här.
Poäng: 0
Blev medlem
12 November 2011
Meddelanden
26
Mottagna reaktioner
0
Poäng
0
4 vänner till mig har fått utbetalt dagen efter de ansökte! Det är ingen mening att bluffa om man inte tar någon ansökningsavgift. Så vad tjänar VIPPI på att buffa?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
4 vänner till mig har fått utbetalt dagen efter de ansökte! Det är ingen mening att bluffa om man inte tar någon ansökningsavgift. Så vad tjänar VIPPI på att buffa?

Jag gjorde ansökan i onsdags, blev godkänd, fick mejl med villkoren, kreditupplysning tagen, men inga pengar utbetalade! Har försökt nå dem med mejl och telefon i flera dar, inget som helst svar. Ganska självklart att man undrar då..
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
lita inte på när en person säger att den har flera vänner som fått dagen efter,när ni är flera här som inte fått.

och det dom kan vinna på kan ju va använda uppgifterna vi lämnar till bedrägerier.
jag har själv försökt ringa dessa och de svarar inte.
deras adress är i åbo i finland,privatäg,inte momsregistrerat eller f-skatt,men det kanske man inte behöver ha va vet jag..men finns i solna.söker man på namn och adress i solna hittas det inte.
söker man på telefonnummret så finns det inte.efter ett jäkla sökande hittade jag ip only tjänster.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp