• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Trustbuddy.com - Nytt sätt att låna?

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Avbetalning intrum inkasso??

Hej, någon här som fått avbetalning på intrum inkasso? Hur mycket i såfall på 10 000kr lån? Jag bävar för att kontakta dem,om de bara kommer gå med på 2000kr/mån eller mer!! Hoppas någon har erfarenheter,så man har ett hum om hur gå till väga!!...
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
978
Poäng
907
Har du pratat med Trustbuddy om en avbetalningsplan hos dem.Jag har det på mina 2 lån sammalagd skuld 10.000 som dig. Jag betalar 1250:- i månaden och har fått höra att det är det billigaste jag kan få, det blir dyrare hos Intrum.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Har du pratat med Trustbuddy om en avbetalningsplan hos dem.Jag har det på mina 2 lån sammalagd skuld 10.000 som dig. Jag betalar 1250:- i månaden och har fått höra att det är det billigaste jag kan få, det blir dyrare hos Intrum.

Jag har pratat med dem....jag fick en plan med på 2400kr/mån och det gick inte att få mindre,jag betalade in den summan en gång för att sedan inse att det bara inte går,försökte då igen med att få ner månadskostnaden...men icke !! Så nu har jag fått från intrum...! Gud va bra att du fått denna avbplan på 1250kr!Blir ju lite sur på dem att det verkar va olika från person till person. Tror du att det är någon ide att kontakta trustbuddy igen och försöka trots att det ligger hos intrum nu? Mailade du el ringde du dem?
Tack på förhand!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Hej,

Jag kunde via deras hemsida lägga upp ett nytt lån där mina förfallna slogs samman till ett lån. Jag fick betala 847:- per månad för 8200:-

Känns mkt bra.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
978
Poäng
907
Jag ringde dem de erbjöd mig på fyra månader först men jag sa att det klarar jag inte fick då på 8 månader då de kollat med sin chef. Blev sedan uppringd av dem i början på december då erbjöd de 1250:- per månad istället för 1728:- som jag hade innan. Vet ej om du kan göra något nu när det ligger hos Intrum tror att du måste fortsätta med dem men prata med båda hoppas det löser sig för dig
 
O

Oregistreradgäst

Gäst
Poäng: 0
Hur funkar förlängningstiden? Om vi säger att min lån tar slut 10/2 måste jag då snabbt förlänga lånet innan 10:e eller kan vänta tills nästa månad fast betala 1 dag innan nästa 10:e
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
978
Poäng
907
Om du haft ditt lån i 30 dagar och vill förlänga måste du betala in förlängningsavgiften denna månad så det blir förlängt ytterligare 30 dagar du kan inte vänta till nästa månad om du redan haft lånet 30 dagar. Trustbuddy bör ha din betalning senast dagen efter förfallodagen.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Är det verkligen så med TrustBuddy att man lånar i 14 dagar utan kostnad när som helst? Jag menar gäller det erbjudandet för människor som lånar för andra eller tredje gången?

Tacksam för svar
heart.png

Så är det faktiskt - riktigt bra tjänst egentligen. Jag har använt TB för att klara en månadshyra utan att betala ett extra öre till någon (varken bostadsföreningen eller banken)...

Men! Man måste betala inom 14 dagar annars blir det riktigt dyrt!
 

svalan

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
18 Oktober 2011
Meddelanden
607
Mottagna reaktioner
119
Poäng
317
hej svarar dom på ansökan på helger och bet dom även ut då (nordea)
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
978
Poäng
907
Ingen utbetalning på helger tyvärr, ansöker man på helgen sker utbetalning nästkommande vardag mellan 16.00-18.00
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp