• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Trustbuddy.com - Nytt sätt att låna?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
978
Poäng
907
svalan hoppas du inte åker på någon straffavgift utan att de låter dig betala lite senare
 

Nisse

V.I.P
Poäng: 157
Blev medlem
30 Juni 2011
Meddelanden
316
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
svalan hoppas du inte åker på någon straffavgift utan att de låter dig betala lite senare

Jag har typ vart 2 veckor sen ett par månader i rad med min avbetplan utan o få påminnelse el straffavgifter så det är nog lugnt
 

Kryss

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 467
Blev medlem
18 April 2013
Meddelanden
1 176
Mottagna reaktioner
298
Poäng
467
Fick SMS av dom att man inför valborg och 1:a maj kunde få låna 5000 X 2. Förmodligen bara för dom som får SMS:et. Passade på att ta det så kan man betala av några mindre lån så man slipper ha onödigt många. Bättre att centrera det hela lite och bättre att ha ett lån med förlängningsmöjlighet.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
978
Poäng
907
Du vet väl att man bara kan förlänga Trustbuddys lån 5 gånger sen måste hela lånet betalas tillbaka.
 

Kryss

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 467
Blev medlem
18 April 2013
Meddelanden
1 176
Mottagna reaktioner
298
Poäng
467
Du vet väl att man bara kan förlänga Trustbuddys lån 5 gånger sen måste hela lånet betalas tillbaka.

Japp, men det är inget problem :)

När jag sållat bort flera smålån ska jag gå på dom färre lite större. Ett par månader räcker gott och väl :)
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag e imponerad. Aldrig testat men det låter helt genialt. Den verkar låta oss hjälpa varandra, världen blir liksom bättre så.
heart.png

jo men bara när man betalar inom 14 dagar (gratis)!. fr.o.m. 15:e dagen stigs priset omedelbart från 0kr till plötsliga 970kr! watch out...
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
jo men bara när man betalar inom 14 dagar (gratis)!. fr.o.m. 15:e dagen stigs priset omedelbart från 0kr till plötsliga 970kr! watch out...

Som att det inte skulle vara bättre än om du lånar av tex Vippi eller vilket sms-lån företag som helt, smack så har du 970kr i ränta från dag 1, om du inte använder dig av din ångerrätt på 14 dagar. Vilket Trustbuddy använder sig av utan att kunden efterfrågar detta. "Watch out"!
 

forummarna

Kunnig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
28 Maj 2012
Meddelanden
248
Mottagna reaktioner
20
Poäng
102
Trustbuddy är ett äckelföretag. Det känns som om man betalar och betalar till deras inkasso. Men trots det ökar skulden konstant. Jag kommer verkligen aldrig mer att låna från dessa skojare.
 

krakelspektakel

V.I.P
Poäng: 247
Blev medlem
16 December 2011
Meddelanden
524
Mottagna reaktioner
79
Poäng
247
Går det dåligt med deras utlåning? Jag tycker att det har kommit mail minst en gång i veckan den senaste tiden om hur bra och billigt det är att låna av dem.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp