• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Trustbuddy.com - Nytt sätt att låna?

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
har hafft smslån hos svea och höga summor kan man betala på 6 ggr.så summan dela med 6 1600 plus deras ränta o kostnad för avb minst kanske 1800 i mån.men ring svea för säkrare svar.men det är lånegivaren som ändå beslutar vad du ska betala som lägst.även om det går till svea.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Piraten

V.I.P
Poäng: 62
Blev medlem
14 September 2011
Meddelanden
397
Mottagna reaktioner
8
Poäng
62
Avbetalning hos Intrum

Har avbetalningsplan ca 1200 månaden men det är ett under bolag till intrum tror det heter intrum och något mer.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Har avbetalningsplan ca 1200 månaden men det är ett under bolag till intrum tror det heter intrum och något mer.

offtopic.gif
Någon annan som har erfarenheter med Trustbuddy?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
offtopic.gif
Någon annan som har erfarenheter med Trustbuddy?

Låna INTE av dessa!
Är inte kloka, jagar en konstant vid minsta försening, du måste betala tillbaks hela beloppet om du har förlängt lånet 5 ggr i rad, står med minsta möjliga text i deras villkor, men det är inget man lusläser när man lånar!
Mina 2 lån på 5000 kr vardera gick till inkasso, 14080 kr betalade jag nu, alltså över 4000 kr fick dom då i förseningsavgift, räntor och aviavgift + allt annat dom kan hitta på!
OCKER!!!!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
De vill ha av mig 14000 oxå men jag har släppt allt till KFM och eftersom jag har där nu skulder på över 200000 kr då får dem vänta ganska länge på de här 14000 kr
 

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
381
Poäng
517
Har varit mer el mindre gratis för mej i 1,5 år varje månad, 4000 för ett 10000kr lån är inte så märkvärdigt om man misskött sej då andra tar minst lika mkt direkt utan att ha misskött sej..
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Men 4000 kr till på ett bräde är det ingen annan som jag har haft att göra med!
 

Trustbuddy Support

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
11 Juli 2011
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Angående din fråga om låna igen efter inkasso

Hej Jurgen!

Tack för ditt meddelande. Det låter lite konstigt det där, självklart ska du få låna igen om du har återbetalat alla dina skulder. Vi dömer inte ut kunder för att dom skickats till inkasso en gång. Har kunden reglerat sin skuld så går det att låna igen.

Jag ber dig kontakta mig på [email protected] så ska jag hjälpa dig med ditt ärende.

Mvh TrustBuddy
 

Trustbuddy Support

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
11 Juli 2011
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Svar till Gabrijel

Hej Gabrijel.

Tack för ditt mail.

Det låter som det har uppstått något fel gällande ditt ärende och det ska vi självklart hjälpa dig med.

Som jag har förstått det så har du kontaktat oss tidigare men inte fått den hjälp du känner att du behöver. Därför ber jag dig att kontakta mig på [email protected] så ska du få hjälp med ditt ärende.

Mvh
TrustBuddy
 

Trustbuddy Support

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
11 Juli 2011
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Allmänna svar till er

Hej alla forumanvändare.

Tänkte besvara lite frågor och ge svar på funderingar.

När det gäller våra lån så är dom alltid gratis i 14 dagar. Därefter tillkommer det avgifter.

Du som kund får förlänga lånet max 5 gånger och därefter får du som kund välja på att återbetala lånet i sin helhet eller lägga upp en förmånlig avbetalningsplan hos oss på TrustBuddy. Vi ber er kontakta oss för mer information om avbetalning på ett lån som blivit förlängt max antal gånger.

Väljer du som kund att inte följa avbetalningsplanen eller återbetala lånet efter 5 förlängningar skickas ärendet vidare till inkasso. När det skickas dit tillkommer kostnader enligt våra villkor. Detta blir oftast dyrare än att sköta lånet hos oss.

Mvh
TrustBuddy support.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp