• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Trustbuddy.com - Nytt sätt att låna?

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 054
Mottagna reaktioner
13 789
Poäng
9 547
Tycker att du som skriver ska presentera dig.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jurgen

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
17 Februari 2012
Meddelanden
219
Mottagna reaktioner
18
Poäng
72
Till trustbuddy support: Ni ska väl tillägga att man inte får låna mer efter inkasso. Det gällde mig. En hån inkasso, alltid blockerad!
 

sebb

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
4 Juni 2012
Meddelanden
260
Mottagna reaktioner
31
Poäng
157
Någon som vet om det skickas ut en ny faktura till sin mailadress efter att man förlängt ett lån hos trustbuddy?
 

Trustbuddy Support

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
11 Juli 2011
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Jurgen :
Man får låna efter man har varit hos inkasso. Så länge lånet är återbetalat i sin helhet.

Om detta är fallet och du fortfarande inte få låna så behöver jag kolla närmare på ditt fall och se vad problemet kan vara. Det är omöjlig för mig att veta svaret utan att kontrollera detta. Därför ber jag dig åter att maila [email protected] så ska jag kolla på det.

Sebb :
Det ska komma en ny faktura nästkommande månad efter att du förlängt lånet.
Vill du ha mer information om ditt lån kan du alltid logga in på din sida. Där kan du se alla uppgifter som du behöver.

Terry_ : Jag heter Thomas och arbetar hos TrustBuddy. Det finns säkert några här på forumet som har pratat eller mailat med mig tidigare.

Mvh TrustBuddy
 
V

Violetta

Gäst
Poäng: 0
Är det verkligen så med TrustBuddy att man lånar i 14 dagar utan kostnad när som helst? Jag menar gäller det erbjudandet för människor som lånar för andra eller tredje gången?

Tacksam för svar
heart.png
 

tt2

V.I.P
Poäng: 42
Blev medlem
14 Februari 2012
Meddelanden
558
Mottagna reaktioner
1
Poäng
42
Ja, lämnar man tillbaka så att dom har pengarna innan det har gått 14 dagar så är det 0:-
 

Trustbuddy Support

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
11 Juli 2011
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Hej Violetta

Tack för din fråga.

Det stämmer att vi erbjuder gratis lån till alla låntagare.

Återbetalar man lånet så att vi har pengarna oss till handa dag 14 så är det bara beloppet du lånade som du betalar.

Detta gäller alla gånger du lånar, så du kan låna gratis hur många gånger du vill.

Det är gratis att registrera sig och det finns inga medlemsavgifter eller andra ansökningskostnader.

Mvh
TrustBuddy
 
S

Skeptisk

Gäst
Poäng: 0
Hej Violetta

Tack för din fråga.

Det stämmer att vi erbjuder gratis lån till alla låntagare.

Återbetalar man lånet så att vi har pengarna oss till handa dag 14 så är det bara beloppet du lånade som du betalar.

Detta gäller alla gånger du lånar, så du kan låna gratis hur många gånger du vill.

Det är gratis att registrera sig och det finns inga medlemsavgifter eller andra ansökningskostnader.

Mvh
TrustBuddy

Vad tjänar ni era pengar på då?
Hur stor andel av era låntagare betalar tillbaka inom 14 dagar?
 

HejHejHejHej

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
1 November 2012
Meddelanden
61
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
vilket inkasso har Trustbuddy?

man kan inte delbetala där innan man förlängt i 5 månader.
tänkte att det kanske är lika bra att låta det gå till inkasso och spara 5000:- (2 lån)
Delbetala där istället, inkasso brukar ju vara tillmötesgående iaf.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
978
Poäng
907
Trustbuddy har eget inkasso och även Intrum när jag inte fick förlänga längre kontaktade jag Trustbuddy och sa att jag inte kunde betala allt på en gång Hade då 2 lån på 5000 vardera först erbjöd de mig att betala på 4 månader jag förklarade då att det var för kort tid. Efter att handläggaren pratat med sin chef blev jag istället erbjuden 8 månader vilket jag godtog. Men sen blev jag uppringd i början på december då de erbjöd 12 månader totalt med ett månadsbelopp på 1182 eller 1250 så from januari kommer jag betala 1250 i månaden tills båda lånen är återbetalda.

Jag tvivlar på att Intrum erbjuder dig 12 månader, och du ska veta att innan Trustbuddy skickar till inkasso så lägger de på 970 kronor på varje 5000 kronors lån och sen tillkommer Intrums inkassokostnader
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp