• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Vic

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
24 Augusti 2022
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Jag skrev personligt brev då jag innan inskickande kunde korrekturläsa och lägga till eller ta bort stycken. När kfm sedan ringde mig så var frågorna isolerade till det jag redan skrivit om i det personliga brevet men de ville ha lite mer ingående info, i och med att jag skrivit det personliga brevet behövde jag inte ta allt från scratch utan jag fick uppföljningsfrågor istället.
Det tyckte åtminstone jag var väldigt skönt.

Men vi alla är olika, det som fungerade bra för mig kanske fungerar sämre för någon annan :)
Spelar ingen roll alls, du skriver bara in skulderna och pratar när de ringer och svara ärligt det räcker inget brev det behövs inte.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

lazytrack

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
24 Augusti 2020
Meddelanden
472
Mottagna reaktioner
307
Poäng
477
Spelar ingen roll alls, du skriver bara in skulderna och pratar när de ringer och svara ärligt det räcker inget brev det behövs inte.
Jag vet vad som hade räckt och jag vet vad som räcker men om du läser mitt inlägg ånyo så ser du att _det kändes bäst för mig_ att göra så.
Jag är snart inne på mitt tredje år med skuldsanering så du behöver inte ge mig råd om hur jag ska ansöka...
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 948
Mottagna reaktioner
13 598
Poäng
10 387
De borde ha en extra månad amorteringsfritt. Pga av allt går upp även levandet

Absolut, bara att ändra lagen. Kan nästan lova att ingen kommer driva en sådan fråga, det är helt enkelt inte så många som har skuldsanering så det är inte något som är värt fiska röster på
 

Vic

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
24 Augusti 2022
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Jag vet vad som hade räckt och jag vet vad som räcker men om du läser mitt inlägg ånyo så ser du att _det kändes bäst för mig_ att göra så.
Jag är snart inne på mitt tredje år med skuldsanering så du behöver inte ge mig råd om hur jag ska ansöka...
Om du beskrivit när du hade skickat in den för 3 år sedan då skulle du inte behöva en förklaring köra du men grattis.
 

lazytrack

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
24 Augusti 2020
Meddelanden
472
Mottagna reaktioner
307
Poäng
477
Om du beskrivit när du hade skickat in den för 3 år sedan då skulle du inte behöva en förklaring köra du men grattis.
Men gud. Har du käkat spån till frukost eller försöker du göra dig rolig?
Du är ju rätt uppenbarligen ett troll så vad du gör i det här forumet förstår jag inte, from nu existerar du inte för mig iallafall.
 

Peach

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
24 December 2019
Meddelanden
1 517
Mottagna reaktioner
1 021
Poäng
867
Jag skrev inget brev och blev beviljad skuldsanering.
Jag har läst i nyheterna att det är bra att ha en buffert på 50000 kr pga elpriserna men vem har det som har skuldsanering

Beror väl på hur länge man haft saneringen, iaf om man har ett bra betalningsutrymme som får behållas två ggr/år.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp