• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 047
Mottagna reaktioner
13 783
Poäng
9 547
Hos mig är det inte uppdaterat....
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Egon

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
21 September 2020
Meddelanden
823
Mottagna reaktioner
304
Poäng
497
Hej,

Jag har precis talat med UC:s kundtjänst och enligt teknikerna ska problematiken inte ha orsakat några förändringar i riskprognosen...vilket av alla inlägg att döma är struntprat.

Hur som haver kan jag meddela att uppdateringen för kreditengagemang kommer äga rum under morgondagen för den som är nyfiken.
 

PatrikItaly

Kunnig medlem
Poäng: 317
Blev medlem
6 Oktober 2020
Meddelanden
172
Mottagna reaktioner
130
Poäng
317
Hej,

Jag har precis talat med UC:s kundtjänst och enligt teknikerna ska problematiken inte ha orsakat några förändringar i riskprognosen...vilket av alla inlägg att döma är struntprat.

Hur som haver kan jag meddela att uppdateringen för kreditengagemang kommer äga rum under morgondagen för den som är nyfiken.

Tack för informationen! Skall bli intressant vid midnatt igen.

Att de inte vill kännas vid förändringar i riskprognos ligger nog i deras intresse att förneka. Vet inte hur deras ansvarsklausuler ser ut men de skulle ju rent teoretiskt kunna bli stämda av banker som lånat ut X antal miljoner på felaktig data.
 

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
Någon som tänkt ”vaka” i natt och kolla sitt kreditbetyg? Synd man ska upp så jäkla tidigt just i morgon o_O
 

Carla

Viktig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
6 Juni 2020
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
43
Poäng
147
Jag kommer titta vid 00! Hoppas verkligen mitt bra tisdag-förmiddags-betyg (1.6%) var en försmak på den faktiska uppdateringen. Väntar spänt.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp