• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
Nä, ingenting. Vad fel man hade om vilket datum, vågar man ens hoppas på att det blir i morgon efter allt strul den här gången.?:confused:
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
H

Hedlund

Gäst
Poäng: 0
Det märkliga är att när jag ringde kundservice igår så sa dom åt mig att uppdateringen är redan gjord, så dom tyckte det var konstigt att det inte syntes på min uc och skulle kontakta tekniker, kanske bra om fler ringer in och trycker på så att dom vet att det är flera som har problem...
 

PatrikItaly

Kunnig medlem
Poäng: 317
Blev medlem
6 Oktober 2020
Meddelanden
172
Mottagna reaktioner
130
Poäng
317
Kommer det inte i natt så blir det på tisdag. Tror inte de vågar uppdatera när ingen är på kontoret för att lösa problem som kan uppstå (som vi såg en del av i Tisdags/onsdags).

De jobbar ju i BETA också där ett par funktioner släpptes i Tisdags som kan ha varit del av strulet. Så deras IT folk har nog fullt upp på två fronter.
 

Lillchefen

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
20 September 2020
Meddelanden
26
Mottagna reaktioner
9
Poäng
26
Kommer det inte i natt så blir det på tisdag. Tror inte de vågar uppdatera när ingen är på kontoret för att lösa problem som kan uppstå (som vi såg en del av i Tisdags/onsdags).

De jobbar ju i BETA också där ett par funktioner släpptes i Tisdags som kan ha varit del av strulet. Så deras IT folk har nog fullt upp på två fronter.
Problemet fanns redan den 6:e
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp