• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Gaston

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
1 125
Mottagna reaktioner
619
Poäng
637
Tror jag kommer gå upp från 0,4 till typ 1,3 (kul att tippa lite, speciellt när jag inte måste ha toppbetyg för nytt samlingslån förrens i sommar ). Har ökar på kreditkortet från ungefär 3000 till 10 K (30 beviljat), annars inget nytt.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 047
Mottagna reaktioner
13 783
Poäng
9 547
Jag hade 0.5% innan nu skuttade den upp till 1.6% med det "gamla" kreditengagemanget. Ingen aning vad som väntar efter midnatt...
 

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
Jag vet inte, men den här ”förhandsvisningen” vi fick se den 13/10, magkänslan säger mig att det var något som stämde i de tidiga siffrorna på natten och morgonen. Jag gick från 3,9 till 2,2 vilket kändes fullt rimligt. Märkligt att ens betyg hamnar på något som absolut hade kunnat vara rätt, och sen blir det bara ett stort kaos med alla siffror
 

Carla

Viktig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
6 Juni 2020
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
43
Poäng
147
Även mitt kändes rimligt. Väldigt bra, men ändå rimligt. Därav skyhöga förhoppningar nu! :facejoy:

Men märkligt ja. Märkligt också att somliga sett någorlunda rimliga förändringar som tycks spegla hoppen i tid och kreditengagemang, medan andra fått helt uppånervända betyg.
 

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
Även mitt kändes rimligt. Väldigt bra, men ändå rimligt. Därav skyhöga förhoppningar nu! :facejoy:

Men märkligt ja. Märkligt också att somliga sett någorlunda rimliga förändringar som tycks spegla hoppen i tid och kreditengagemang, medan andra fått helt uppånervända betyg.
Jag kollade betyget 13/10 kl 7 på morgonen då kändes betyget (2,2) ”rätt”. När jag kollade runt 12 på dagen hade betyget försämrats till 3,1, och på eftermiddagen hade jag samma betyg som dagen före den ”halvdana” uppdateringen, 3,9. Flera här var inne och kollade sitt score runt midnatt 13/10, vet inte vad betyget visade då jämfört med på morgonen ett antal timmar senare. Hur som helst är det den trögaste uppdateringen jag varit med omo_O
 

Carla

Viktig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
6 Juni 2020
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
43
Poäng
147
Jag kollade betyget 13/10 kl 7 på morgonen då kändes betyget (2,2) ”rätt”. När jag kollade runt 12 på dagen hade betyget försämrats till 3,1, och på eftermiddagen hade jag samma betyg som dagen före den ”halvdana” uppdateringen, 3,9. Flera här var inne och kollade sitt score runt midnatt 13/10, vet inte vad betyget visade då jämfört med på morgonen ett antal timmar senare. Hur som helst är det den trögaste uppdateringen jag varit med omo_O
Kan väl kanske vara så att någon tekniker/programmerare som arbetat med systemet av misstag råkat trycka på "uppdatera" (fiktiv knapp från min fantasi) innan riktigt allt var färdigt. Isåfall kanske vissa faktiskt sett resultatet av nästa uppdatering samtidigt som det på vissa håll mest buggat ur totalt :axelryck:
 

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
Kan väl kanske vara så att någon tekniker/programmerare som arbetat med systemet av misstag råkat trycka på "uppdatera" (fiktiv knapp från min fantasi) innan riktigt allt var färdigt. Isåfall kanske vissa faktiskt sett resultatet av nästa uppdatering samtidigt som det på vissa håll mest buggat ur totalt :axelryck:
:):tummen:
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp