• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Vägentillskuldfri

V.I.P
Poäng: 476
Årets nya medlem
Blev medlem
17 Februari 2023
Meddelanden
311
Mottagna reaktioner
358
Poäng
476
Det här med att när en anmärkning gallras bort så betyget blir sämre stämmer inte alltid. Inte i mitt fall iaf:

Mitt betyg gick när med 1%, scoring gick upp med 17 poäng.

Idag efter uppdateringen, när krediten är avslutade (den jävla Qliro) så mitt betyg blev ännu mer bättre. För den första gången har jag 0,8% alltså mycket bättre. Otroligt :(, efter så många år.

lycka till allihopa, alla, och hoppas verkligen att vi alla firar när vi är skuldfria.
Fantastiskt ju!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Vägentillskuldfri

V.I.P
Poäng: 476
Årets nya medlem
Blev medlem
17 Februari 2023
Meddelanden
311
Mottagna reaktioner
358
Poäng
476
Eller hur.. så konstigt.. hoppas det uppdateras under dagen eller iaf senast fredag då..
Mina skuldstaplar har uppdaterats men inga score. Kan det betyda att våra score helt enkelt inte kommer att uppdateras eller får vi bara ha is i magen? Jag är sån lekman inom detta!
 

Vägentillskuldfri

V.I.P
Poäng: 476
Årets nya medlem
Blev medlem
17 Februari 2023
Meddelanden
311
Mottagna reaktioner
358
Poäng
476
Yaaaaaay, helt oförändrat :facejoy: :facejoy: :facejoy: :facejoy: :facejoy: :facejoy:
Mitt också! Men har ditt uppdaterats då? Haha asså NÅT måste ju hända med dina siffror nu. Om mitt står stilla så är det ej så märkligt men ditt MÅSTE ju bli snyggt nu. Håller tummar! De vill ba retas/att vi ska få vänta extra länge!
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 774
Mottagna reaktioner
2 689
Poäng
1 677
Mitt också! Men har ditt uppdaterats då? Haha asså NÅT måste ju hända med dina siffror nu. Om mitt står stilla så är det ej så märkligt men ditt MÅSTE ju bli snyggt nu. Håller tummar! De vill ba retas/att vi ska få vänta extra länge!
Vet inte, har inte kreditkollen, men Kreddy är inte uppdaterat ännu, men de ligger lite efter :)

Inget är som väntans tider :facejoy:
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp