• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Livaa

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
13 April 2023
Meddelanden
53
Mottagna reaktioner
19
Poäng
62
Aha trodde det uppdateras för alla. Min har uppdateras, dock har ej uc score uppdateras utan endast det som syns i min upplysning. I min upppylsning ser jag att en kredit är avslutad men när jag går in i uc score så står fortfarande krediten som aktiverad..
Samma här... När tror du uc scoren uppdateras? Har också en avslutad kredit men den står bara avslutad i upplysningen..
 

Svante1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
27 Mars 2022
Meddelanden
1 040
Mottagna reaktioner
446
Poäng
557
Den är ju inte uppdaterad ifall din UC-score inte är uppdaterad?
Uc score ej uppdaterad, men i min upplysning syns en kredit som avslutad och datumet är 2023-04-01 innan var det mars. Så en del är uppdaterad fattar ingenting.
 

pet77

Kunnig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
17 Augusti 2013
Meddelanden
123
Mottagna reaktioner
14
Poäng
62
Är det uppdatering från deklarationen ni väntar på? Nån som vet när inkomst för 2022 BRUKAR dyka upp?
 

Modomio

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
7 Mars 2022
Meddelanden
487
Mottagna reaktioner
203
Poäng
407
Det här med att när en anmärkning gallras bort så betyget blir sämre stämmer inte alltid. Inte i mitt fall iaf:

Mitt betyg gick när med 1%, scoring gick upp med 17 poäng.

Idag efter uppdateringen, när krediten är avslutade (den jävla Qliro) så mitt betyg blev ännu mer bättre. För den första gången har jag 0,8% alltså mycket bättre. Otroligt :(, efter så många år.

lycka till allihopa, alla, och hoppas verkligen att vi alla firar när vi är skuldfria.
 

Cecilia

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
29 Augusti 2021
Meddelanden
1 309
Mottagna reaktioner
884
Poäng
717
Det här med att när en anmärkning gallras bort så betyget blir sämre stämmer inte alltid. Inte i mitt fall iaf:

Mitt betyg gick när med 1%, scoring gick upp med 17 poäng.

Idag efter uppdateringen, när krediten är avslutade (den jävla Qliro) så mitt betyg blev ännu mer bättre. För den första gången har jag 0,8% alltså mycket bättre. Otroligt :(, efter så många år.

lycka till allihopa, alla, och hoppas verkligen att vi alla firar när vi är skuldfria.
Grattis !
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp