• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 774
Mottagna reaktioner
2 689
Poäng
1 677
Mitt betyg står verkligen still :facejoy: :facejoy: :facejoy: Har väl egentligen inge bråttom som sagt, men fan så irriterande. Haha! Man har sett betyg som blitt bättre / skjutit i höjden av att en sista anmärkning försvinner. Men tydligen inte för mig, något av det. Haha! Jaja, den som väntar på något gott, blir aldrig fet.
 

Majsan72

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
18 Juli 2022
Meddelanden
152
Mottagna reaktioner
67
Poäng
197
Mitt betyg står verkligen still :facejoy: :facejoy: :facejoy: Har väl egentligen inge bråttom som sagt, men fan så irriterande. Haha! Man har sett betyg som blitt bättre / skjutit i höjden av att en sista anmärkning försvinner. Men tydligen inte för mig, något av det. Haha! Jaja, den som väntar på något gott, blir aldrig fet.
Samma här, lönen ökar och skulderna minskar. Inga nya ff. Bara att vänta och se. Skall ju ändå inte ansöka om lån.
 

Jappp

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
10 December 2016
Meddelanden
591
Mottagna reaktioner
290
Poäng
447
13.4% idag…
Den femte maj från 6.6% till 44%,dagen därpå 41.4% och idag 13.4%!!!
Dem har ingen aning vilken betyg skulle jag få…Vi får se hur det blir om en vecka när uppdateringen sker….LOL
Jag ångrar allt som jag skrev om betyg systemet….
Nu efter förhandlingar med UC vi har kommit fram på en lösning att mitt betyg borde ligga lite lägre.
Så efter uppdateringen mitt betyg är nu på 2%…
Måste skryta innan dem ändrar det igen!
Vem vet vilket betyg kommer jag att ha imorgon?….Inte jag i alla fal…
 

Svante1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
27 Mars 2022
Meddelanden
1 040
Mottagna reaktioner
446
Poäng
557
Inte för alla. Än.
Aha trodde det uppdateras för alla. Min har uppdateras, dock har ej uc score uppdateras utan endast det som syns i min upplysning. I min upppylsning ser jag att en kredit är avslutad men när jag går in i uc score så står fortfarande krediten som aktiverad..
 

Jim96

Viktig medlem
Poäng: 187
Blev medlem
4 Maj 2022
Meddelanden
87
Mottagna reaktioner
62
Poäng
187
Ingen uppdateringen än. Vet någon om de brukar uppdatera när som på dygnet, eller om det sker nattetid?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp