• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Svante1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
27 Mars 2022
Meddelanden
1 040
Mottagna reaktioner
446
Poäng
557
F
HURRA! Till det bättre? ^^
Från 21% till 13.2%. Inkomsten har ej uppdaterats än. Väntar på slutskattebesked då jag höjt mitt årsinkomst ifrån 407 till 540k ska bli intressant och se och har 9 ff, två försvinner nu 23 maj och då kommer jag ha 7 :folded:
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Vägentillskuldfri

V.I.P
Poäng: 476
Årets nya medlem
Blev medlem
17 Februari 2023
Meddelanden
311
Mottagna reaktioner
358
Poäng
476
F

Från 21% till 13.2%. Inkomsten har ej uppdaterats än. Väntar på slutskattebesked då jag höjt mitt årsinkomst ifrån 407 till 540k ska bli intressant och se och har 9 ff, två försvinner nu 23 maj och då kommer jag ha 7 :folded:
Åh men hurra vilken förändring! Kul! Hade också, 9 ffs, en försvann nu 5/5 sen försvinner nästa 25/5! Sen får jag tyvärr vänta ett tag på att fler försvinner… Väntar också på årsinkomst/nya siffror. Tyvärr har underskott av kapital också ändrats till det sämre så vi får se hur det påverkar negativt… men men, målet är ändå detsamma, skuldfri inom 10 år, då kommer UC att skina ^^
 

Svante1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
27 Mars 2022
Meddelanden
1 040
Mottagna reaktioner
446
Poäng
557
Åh men hurra vilken förändring! Kul! Hade också, 9 ffs, en försvann nu 5/5 sen försvinner nästa 25/5! Sen får jag tyvärr vänta ett tag på att fler försvinner… Väntar också på årsinkomst/nya siffror. Tyvärr har underskott av kapital också ändrats till det sämre så vi får se hur det påverkar negativt… men men, målet är ändå detsamma, skuldfri inom 10 år, då kommer UC att skina ^^
Ja! Ingenting är omöjligt bara och ha tålamod och pröjsa ner lånen tills dess!
 

Jim96

Viktig medlem
Poäng: 187
Blev medlem
4 Maj 2022
Meddelanden
87
Mottagna reaktioner
62
Poäng
187
kreditupplysningar som försvinner påverkar UC score i realtid. Annars uppdateras UC score den 1:e varje månad. Så ifall man betalat av lån / krediter i april som uppdaterades idag, så uppdateras inte UC score förrän 1:e juni..
 

Cecilia

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
29 Augusti 2021
Meddelanden
1 309
Mottagna reaktioner
884
Poäng
717
kreditupplysningar som försvinner påverkar UC score i realtid. Annars uppdateras UC score den 1:e varje månad. Så ifall man betalat av lån / krediter i april som uppdaterades idag, så uppdateras inte UC score förrän 1:e juni..
Förra månaden när jag hade betalat av ett gäng krrediter i mars så uppdateras dessa med den vanliga uppdateringen i april dvs den som gjordes kring 15 till 20 april. Så har det alltid varit för mig. Och förfrågningar har uppdaterat betyget ibland när de försvunnit ibland inte.
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 774
Mottagna reaktioner
2 689
Poäng
1 677
kreditupplysningar som försvinner påverkar UC score i realtid. Annars uppdateras UC score den 1:e varje månad. Så ifall man betalat av lån / krediter i april som uppdaterades idag, så uppdateras inte UC score förrän 1:e juni..
Fick du de svaret från UC?
 

anyday

Aktiv medlem
Poäng: 92
Blev medlem
28 April 2023
Meddelanden
43
Mottagna reaktioner
23
Poäng
92
Mitt score har uppdaterats men inte krediterna, så imorgon tror jag ”allt” har uppdaterats ordentligt med krediter/blanco och inte bara score
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 774
Mottagna reaktioner
2 689
Poäng
1 677
Hur mycket efter brukar kreddy ligga? :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp