• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Fairlo, max 100000kr

Milou

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
31 Mars 2020
Meddelanden
492
Mottagna reaktioner
131
Poäng
327
Kan du inte då ta bort spärren på zimpler då? De har ju inte spela på faktura längre? Och att ha den öppen så väl som trustly spelar väl då ingen roll för ditt spelande, eller?
Ahh såg nu att man kan separera trustly, de visste jag inte :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 362
Mottagna reaktioner
800
Poäng
717
Kan du inte då ta bort spärren på zimpler då? De har ju inte spela på faktura längre? Och att ha den öppen så väl som trustly spelar väl då ingen roll för ditt spelande, eller?
De har spel överföring utan faktura. Alla sätt att sätta in pengar måste tas till för att minimera återfall helt enkelt, spelstop räcker inte långt.
 

Sevir87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
18 Februari 2021
Meddelanden
1 969
Mottagna reaktioner
989
Poäng
787
Vet man varför man slutade med Trustly?
 

Gtuik

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
27 Februari 2017
Meddelanden
232
Mottagna reaktioner
62
Poäng
197
Har letat lite i tråden men jag orkar inte bläddra igenom allt . Hur är det nu på fairlo kan man få 20000 kr direkt ?
 

stikkan

Kunnig medlem
Poäng: 357
Blev medlem
29 April 2021
Meddelanden
244
Mottagna reaktioner
182
Poäng
357
Har letat lite i tråden men jag orkar inte bläddra igenom allt . Hur är det nu på fairlo kan man få 20000 kr direkt ?
Ja, du kan nog få mer än så också om dom inte har ändrat nåt sen i somras, beroende på dina förutsätt såklart. Jag sökte 20’ men blev erbjuden 50’ direkt vid ansökan.
 

Peppan

V.I.P
Poäng: 217
Blev medlem
3 Februari 2020
Meddelanden
631
Mottagna reaktioner
64
Poäng
217
Någon mer som fått bort levla symbolen , hade den innan men nu när jag loggar in finns den inte mer ”du har nu möjlighet att levla din kredit ”
 

Goxu

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
28 Juli 2021
Meddelanden
123
Mottagna reaktioner
47
Poäng
157
Någon mer som fått bort levla symbolen , hade den innan men nu när jag loggar in finns den inte mer ”du har nu möjlighet att levla din kredit ”
Min är borta med. Tror det har att göra med att de ändrade till 6 inbetalningar i rad och så kom den upp efter 3 ändå.
 

EnKrona

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
21 April 2019
Meddelanden
33
Mottagna reaktioner
7
Poäng
32
Hej,

Angående att levla, kan man ligga på tex 20 tusen-nivån och ha utnyttjad denna lånenivå, och levla sig upp till de högsta nivåerna, men att utan att använda sig mer än tex dessa 20 tusen i lån? (så att det finns beviljat låneutrymme vid framtida eventuella behov)

(Dvs, måste man tagit ut lån på aktuell beviljad nivå för att kunna levla sig mot högre?)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp