• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Fairlo, max 100000kr

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 802
Mottagna reaktioner
799
Poäng
707
Har en till fråga:
Tänker försöka levla till 50 eller helst 100 i slutet på april. Har tre ff, alla i februari, varav en från fairlo och en utan namn på frågeställaren. Kan fairlo ändå se den och kommer min ansökan godkännas? Tror jag har läst på forumet att förfrågningar utan namn inte syns då vissa använder ett gammalt system men blir osäker.
Du ska ha 1 ff och det ska va gjorda 6 dragningar för att du ska få höja.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Miika

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
20 Februari 2022
Meddelanden
226
Mottagna reaktioner
115
Poäng
297
Du ska ha 1 ff och det ska va gjorda 6 dragningar för att du ska få höja.
Det har jag förstått. Därför undrar jag om den ena ff som inte har någon frågeställare bakom datumet. Syns den inte blir jag beviljad, annars räknas det som två ff.
 

Peppan

V.I.P
Poäng: 217
Blev medlem
3 Februari 2020
Meddelanden
631
Mottagna reaktioner
64
Poäng
217
Har inga förfrågningar från någon annan senaste 5 månaderna men däremot 7-8 st från fairlo när jag prövat höja , har 30 och kommande betalning är det 6 lyckade i rad , har försökt ändå fast jag inte haft 6st , har mycket dålig bisnode , vad tror ni om chanserna att få levla , haft krediten i över 1 år alltid skött allt , någon som fått höja med dåliga förutsättningar ? Tycker dom man är desperat om man gjort så många försök hos dom och fått avslag ?
 

Conrad

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
16 Januari 2019
Meddelanden
181
Mottagna reaktioner
72
Poäng
217
Någon som upplever att det dras mer än det månadsbelopp som Fairlo själva anger? Det handlar inte om mycket pengar, de har kanske dragit 700 istället för 500, men undrar mer vad det beror på? Är det någon extra ränta som inte är inräknat i månadsbeloppet?
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 672
Mottagna reaktioner
2 594
Poäng
1 677
Ja, det gör jag ibland. Inget den senaste månaden dock. Och vad jag förstår ska uttagen vara kostnadsfria?
Visst är de de, men räntan tickar ju på :) så de månader du tagit ut blir första återbetalningen högre eftersom de räknar räntan :)
Du kan se vad som kommer att dras på dina sidor under betalplan :)
 

A27

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
7 September 2018
Meddelanden
1 073
Mottagna reaktioner
445
Poäng
557
Fairlo höjer räntan nästa månad
SmartSelect_20220422-174441_Gmail.jpg
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 156
Poäng
1 427
Låter sjukt konstigt att dom kan höja räntan på befintliga lån!? Okej såna som tar nya.... men vi som har varför ska dom höja vårat? Jävligt lustigt.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp