• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Fairlo, max 100000kr

F

Falu

Gäst
Poäng: 0
Ja, men har du fått bekräftelsemejlet att de tagit emot betalningen ? Du kanske ansökte för nära inpå betalningen togs emot

Hur lång tid tog det från det att dragningen gjordes till det att den står som betald för dig?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
J

Jedi

Gäst
Poäng: 0
Ja, men har du fått bekräftelsemejlet att de tagit emot betalningen ? Du kanske ansökte för nära inpå betalningen togs emot

Hur lång tid tog det från det att dragningen gjordes till det att den står som betald för dig?
Jag väntar också på att min betalning ska registreras. Betalades under natten. Väntar på bekräftelse så att jag kan ansöka om 100k.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 047
Mottagna reaktioner
13 781
Poäng
9 547
Hur mycket kapital sitter dom på egentligen. Alla verkar blivit beviljade 100K. Jösses.

Är dom smarta nu borde dom flagga för 150K inom ett år då lär alla sköta sina betalningar.
 
I

Information

Gäst
Poäng: 0
Blev själv nekad höjning. Slutbetala krediten idag. Avslutade den ( av misstag) och skulle söka på nytt till 100K (blir ju beviljad mindre om inte annat). Kan inte ansöka då Bisndoe inte matchar
 

Inflames

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
16 December 2020
Meddelanden
1 026
Mottagna reaktioner
452
Poäng
557
Låter lite ironiskt detta . Släng skärmdump på att så får ni tyst på alla tvivlare. Varannan ”har” fått och de som suttit i och följt sin plan har nekats
 

Kluring

Kunnig medlem
Poäng: 237
Blev medlem
6 April 2019
Meddelanden
144
Mottagna reaktioner
84
Poäng
237
.
Hur mycket kapital sitter dom på egentligen. Alla verkar blivit beviljade 100K. Jösses.

Är dom smarta nu borde dom flagga för 150K inom ett år då lär alla sköta sina betalningar.
Nu är det ju inte så att banker lånar ut av eget kapital direkt. De har en internränta som de betalar när de lånar upp pengar som de i sin tur ska låna ut till högre ränta. Därav kommer bankernas vinst.
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 362
Mottagna reaktioner
800
Poäng
717
Fick mail om att de har en bugg som jag KAN ha blivit drabbad av, de skulle återkomma.
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 362
Mottagna reaktioner
800
Poäng
717
Hej igen. Testa nu. För jag fick beviljat höjning från 50.000 till 100.000 nu. Inget mail eller så, jag ansökte bara på hemsidan och blev beviljad nu. Testa du med?
Har du genomfört sökning tidigare idag?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp