• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Fairlo, max 100000kr

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
M

MLA

Gäst
Poäng: 0
Undrar om buggen är det som beviljat också...
Jag har med min e legitimation skrivit under ett kontrakt, signerat och inskickat. Så oavsett om bugg eller inte så gör det ingen skillnad, utan jag har ett giltigt kontrakt. Jag hade samma flyt med Holms, fick höjning till 100 k där med.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 953
Mottagna reaktioner
13 600
Poäng
10 387
Jag har med min e legitimation skrivit under ett kontrakt, signerat och inskickat. Så oavsett om bugg eller inte så gör det ingen skillnad, utan jag har ett giltigt kontrakt. Jag hade samma flyt med Holms, fick höjning till 100 k där med.

Konstigare saker än avslag efter signerat avtal har ju hänt
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
309
Poäng
577
Håller helt med dig! Glad för allas skull som fått det beviljat, men sjukt besviken och ledsen att inte mitt gick igenom.
Suttit och kollat igenom mina betalningar och samtliga senaste året har gått via autogiro på rätt datum.
Verkar ju onekligen som det är en bugg som de inte själva vet hur/vad/varför. :(
Hoppas de får bukt med det snart så även vi kan vara med och fira en annars mycket bra aktör.
Äci
Dock har folk redan tagit ut pengarna och fått det på kontot. Blir svårt att begära tillbaka pengarna
Ja det kan aldrig begäras att en ska återbetala något som är signerat godkänt och utbetalt . Det är ju som ett lägenhets köp , eller försäljning dvs går inte att återkalla .
 

Nisse i lådan

Aktiv medlem
Poäng: 6
Blev medlem
18 Juli 2021
Meddelanden
31
Mottagna reaktioner
0
Poäng
6
Fick ingen höjning trist! Hade räddad mig så mycket men men. Höjde förra månaden så är väl därför
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 953
Mottagna reaktioner
13 600
Poäng
10 387
Dock har folk redan tagit ut pengarna och fått det på kontot. Blir svårt att begära tillbaka pengarna

Nej då får dom det struligare, dom kan ju sänka kreditgränsen och mena på att det är övertrasserat möjlighen
 

MyLife

Kunnig medlem
Poäng: 227
Blev medlem
15 November 2018
Meddelanden
268
Mottagna reaktioner
70
Poäng
227
Har 50 redan och fick nu beviljat 100!! OMG OMG så glad!!!!!! Nu måste jag tänka och planera strategiskt vad som är prio att lösa ut för att få ned månadskostnad.
 

Inflames

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
16 December 2020
Meddelanden
1 026
Mottagna reaktioner
452
Poäng
557
Klart dom kan begära tillbaka betalning när systemet är fel. enligt principer i rättspraxis, att mottagaren har inrättat sig efter betalningen. Det kan t.ex. innebära att man har förbrukat pengarna eller att man inrättar sin ekonomi efter pengarna man har fått. De kan också visa upp buggen och orsaken till ”haveriet”
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp