• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Fairlo, max 100000kr

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 948
Mottagna reaktioner
13 598
Poäng
10 387
Fick höjt från 50k > 100k idag. Bisnode 1 med 100+ förfrågningar. Inga anmärkningar eller sånt. Alltid betalt i tid och kommer fortsätta så. Tog ut allt direkt. En minut senare fanns pengarna på mitt konto. Mycket bra bolag. 5/5 i betyg.

Låter sanslöst
 

lanaren360

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
27 April 2016
Meddelanden
584
Mottagna reaktioner
235
Poäng
417
Man skulle kanske väntat med att ansöka om höjning fick 50k nyligen ju haha. Hade kanske fått 100k direkt. Jaja får vänta 3 månader.
 

Sara96

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
23 Oktober 2020
Meddelanden
158
Mottagna reaktioner
32
Poäng
147
Fick höja igår från 20 till 30. Gjorde ansökan idag också och fick direkt höja till 100k.
 
I

icehockeytomy

Gäst
Poäng: 0
jag får hela tiden efter vart tredje betalning kan di ansöka om lån ok jag ser betalning historiken att de drogs pengar igår och bokfördes konstigt system ?
 
I

icehockeytomy

Gäst
Poäng: 0
Hur snabbt registreras era inbetalningar ? Min drogs inatt men har inte registrerats ännu
jag ser på mina sidor betalning historik betald så den borde vara bokförd när det står där men konstigt när jag ansöker om höjning aå får jag efter vart tredje betalning kan du ansöka ?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp