• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Fairlo, max 100000kr

chew312

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
18 April 2021
Meddelanden
126
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
från 10k-100k bara 1 inbetalning. har hemska biosnode 102 ff.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
309
Poäng
577
Jag tvivlar på det med tanke på att jag inte sett en enda tråd om Fairlo och inkasso så långt. Istället tror jag rätt många blir hjälpta av den här höjningen. Personligen kan jag släcka tre krediter på UC och samtidigt SPARA in ca 1000 kr per månad.
Samma här ska . Kommer släcka många bränder för mig och på så vis göra att jag sen får det lättare månadsvis . Kan inte fatta att jag sökte igår då jag hade 10000kr i kredit o avslag och sen ändå gick utöka med 90.000kr . Helt chockad fortfarande
 
D

Don

Gäst
Poäng: 0
Samma här ska . Kommer släcka många bränder för mig och på så vis göra att jag sen får det lättare månadsvis . Kan inte fatta att jag sökte igår då jag hade 10000kr i kredit o avslag och sen ändå gick utöka med 90.000kr . Helt chockad fortfarande
Hur många inbetalningar?
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 362
Mottagna reaktioner
800
Poäng
717
Skitglad på riktigt för er som fått beviljat, dock känns det som de måste blivit fel, som att de kodat nått fel, när nån skall bli beviljad så blir de inte och tvärtom.

Det är ju trots allt inte helt osannolikt att det kan vara en bugg.
 

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Skitglad på riktigt för er som fått beviljat, dock känns det som de måste blivit fel, som att de kodat nått fel, när nån skall bli beviljad så blir de inte och tvärtom.

Det är ju trots allt inte helt osannolikt att det kan vara en bugg.
Håller helt med dig! Glad för allas skull som fått det beviljat, men sjukt besviken och ledsen att inte mitt gick igenom.
Suttit och kollat igenom mina betalningar och samtliga senaste året har gått via autogiro på rätt datum.
Verkar ju onekligen som det är en bugg som de inte själva vet hur/vad/varför. :(
Hoppas de får bukt med det snart så även vi kan vara med och fira en annars mycket bra aktör.
 
L

Lelles

Gäst
Poäng: 0
Håller helt med dig! Glad för allas skull som fått det beviljat, men sjukt besviken och ledsen att inte mitt gick igenom.
Suttit och kollat igenom mina betalningar och samtliga senaste året har gått via autogiro på rätt datum.
Verkar ju onekligen som det är en bugg som de inte själva vet hur/vad/varför. :(
Hoppas de får bukt med det snart så även vi kan vara med och fira en annars mycket bra aktör.
Samma här. Är sjukt besviken.
Skött mina betalningar prickfritt i 1 års tid men fick inte höja.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp