• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Fairlo, max 100000kr

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Någon mer som blivit nekad som fått vidare instruktioner? Eller är det bara att lägga ner och inse att det är kört? :(
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Samma här. Är sjukt besviken.
Skött mina betalningar prickfritt i 1 års tid men fick inte höja.
Jättekonstigt verkligen!!
Hoppas de svarar snart så man får veta vad som är fel.
Har du fått svar än?
 
I

icehockeytomy

Gäst
Poäng: 0
jag får i min skärm vart tredje betalning chattade med kundservice som säger

Fairlo kundservice: Tack, jag tar med mig det internt och ber dem kolla varför du får detta meddelande när det är kalkylen som inte går igenom.
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 362
Mottagna reaktioner
800
Poäng
717
Jättekonstigt verkligen!!
Hoppas de svarar snart så man får veta vad som är fel.
Har du fått svar än?
Lite förhoppningsfullt att svar inte kommit faktiskt det tyder ju på att nått KAN vara fel, samtidigt verkar de inte stoppat utlåningen vilket de borde gjort direkt om de upptäckt nått del.
 

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Lite förhoppningsfullt att svar inte kommit faktiskt det tyder ju på att nått KAN vara fel, samtidigt verkar de inte stoppat utlåningen vilket de borde gjort direkt om de upptäckt nått del.
Ja, det måste ju faktiskt va nåt fel eftersom vi är flera som uppfyller deras nämnda krav för höjning men ändå blir nekade samtidigt som andra som inte uppfyller kraven får beviljat.
Tycker som dig att det är konstigt att man inte sätter det på paus tills de rett ut det.
Vet inte vad man ska tro. :(
Mig svarade dem bara att ”kan jag få återkomma till dig på mejl då jag inte kan hitta varför den inte går igenom”..
Detta var kl 10. Inget svar än. :/
 
S

Samhallet

Gäst
Poäng: 0
Ja, det måste ju faktiskt va nåt fel eftersom vi är flera som uppfyller deras nämnda krav för höjning men ändå blir nekade samtidigt som andra som inte uppfyller kraven får beviljat.
Tycker som dig att det är konstigt att man inte sätter det på paus tills de rett ut det.
Vet inte vad man ska tro. :(
Mig svarade dem bara att ”kan jag få återkomma till dig på mejl då jag inte kan hitta varför den inte går igenom”..
Detta var kl 10. Inget svar än. :/
Sluta uppfyll deras krav då så kanske du blir beviljad? 1+1 liksom
 
H

Hippa

Gäst
Poäng: 0
Fick höjt från 50k > 100k idag. Bisnode 1 med 100+ förfrågningar. Inga anmärkningar eller sånt. Alltid betalt i tid och kommer fortsätta så. Tog ut allt direkt. En minut senare fanns pengarna på mitt konto. Mycket bra bolag. 5/5 i betyg.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp