• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Beviljad skuldsanering!

Snart_klar

Viktig medlem
Poäng: 186
Blev medlem
26 Januari 2024
Meddelanden
79
Mottagna reaktioner
67
Poäng
186
För er som är rädda om er integritet - skriv inte ut exakta datum när ni fick inledande eller godkänd skusan. Var hellre luddig.
Har ni dock inga problem med att man kan kolla upp dessa datum och sedan köra lite enkel efterforskning (ja en del gör det för att man är nyfiken) för att få reda på vem ni är = ja men då är det lugnt.

Detta är enkom skrivet i välmening - inget annat.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Uppsala86

Kunnig medlem
Poäng: 216
Blev medlem
10 Mars 2024
Meddelanden
136
Mottagna reaktioner
78
Poäng
216
Inget alls. Såg nyss att mitt beslut om skuldsanering stod i POIT den 3/6… vad tror händer just nu
Har ju bara gått 9v och under semestertider så.

Känner själv såhär att jag har gjort det jag kan nu så det är ingen ide att gräva ner sig innan beskedet. Försöker njuta av sommaren och att slippa jaga och fundera hur man skall få ihop månaden.
 

Uppsala86

Kunnig medlem
Poäng: 216
Blev medlem
10 Mars 2024
Meddelanden
136
Mottagna reaktioner
78
Poäng
216
För er som är rädda om er integritet - skriv inte ut exakta datum när ni fick inledande eller godkänd skusan. Var hellre luddig.
Har ni dock inga problem med att man kan kolla upp dessa datum och sedan köra lite enkel efterforskning (ja en del gör det för att man är nyfiken) för att få reda på vem ni är = ja men då är det lugnt.

Detta är enkom skrivet i välmening - inget annat.
Har ju varit vissa diskussioner angående en viss person här på sidan och har lagt märke till att några som just haft problem med individen faktiskt skrivit ut sina datum under tidigare trådar. Behöver inte betyda något men man bör som du säger nog vara lite luddig försäkerhetskull : )
 

Fiskmås

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
1 Augusti 2023
Meddelanden
201
Mottagna reaktioner
90
Poäng
257
Har ju varit vissa diskussioner angående en viss person här på sidan och har lagt märke till att några som just haft problem med individen faktiskt skrivit ut sina datum under tidigare trådar. Behöver inte betyda något men man bör som du säger nog vara lite luddig försäkerhetskull : )
Vem gäller detta? Eller kan du länka till dessa diskussioner? Tack.
 

Snart_klar

Viktig medlem
Poäng: 186
Blev medlem
26 Januari 2024
Meddelanden
79
Mottagna reaktioner
67
Poäng
186

Uppsala86

Kunnig medlem
Poäng: 216
Blev medlem
10 Mars 2024
Meddelanden
136
Mottagna reaktioner
78
Poäng
216
Denna person har det även pratas om att han mkt väl kan vara här inne och läsa. Så har även den biten i bakhuvudet.

Men ens integritet kan ju sträcka sig längre än just AS. Med tanke på hur öppet och tillgänglig all info är i Sverige så behövs det få saker för att man ska vara "avslöjad".
Räcker med bara ett par uppgifter här och några min så går det att reda på vem personen är.

Skulle jag vara de flesta inkassoföretagen och liknande skulle man ha nån anställd som "hängde" på denna sidan för att ta reda på info. Sen funderar folk på varför dom blir kontrollerade via UC och liknande under/efter ev sanering. Plockar bolagen nån per år som bestämt sig för att "mygla" har den tjänsten med lätthet tjänats in :p
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp