• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Beviljad skuldsanering!

KassaKon

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 307
Blev medlem
30 Januari 2019
Meddelanden
3 086
Mottagna reaktioner
1 967
Poäng
1 307
Jo jag förstår det men vad har det för betydelse om jag väljer och inte betala i Augusti men betalar i December istället pga. extra utgifter
Det kommer säkert fungera om du klarar av att betala i kapp, men om något skiter sig på vägen dit kan det ju gå illa. Om man har missat fler inbetalningar kan borgenärerna begära att skuldsanering upphör. Inget att rekommendera.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

wiran

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
4 Juni 2015
Meddelanden
830
Mottagna reaktioner
304
Poäng
497
Jo jag förstår det men vad har det för betydelse om jag väljer och inte betala i Augusti men betalar i December istället pga. extra utgifter
En skuldsanering handlar också om rehabilitering och en del av det är att betala i tid och hålla koll på sin ekonomi så att det inte blir dessa extra utgifter som man inte kan betala. Hur skulle det se ut om alla bestämde lite själv när man vill betala sina 10 månader på ett år?
Att ens ställa frågan till kfm är bortkastad tid, tyvärr.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
En skuldsanering handlar också om rehabilitering och en del av det är att betala i tid och hålla koll på sin ekonomi så att det inte blir dessa extra utgifter som man inte kan betala. Hur skulle det se ut om alla bestämde lite själv när man vill betala sina 10 månader på ett år?
Att ens ställa frågan till kfm är bortkastad tid, tyvärr.
Håller med till fullo.
Det kan ju ske oförutsedda saker som är omöjligt att göra något åt tex sjukdom, tandläkare och de med 0 plan blir såklart sårbara då.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp