• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Einar1976

Kunnig medlem
Poäng: 367
Blev medlem
14 Juli 2016
Meddelanden
274
Mottagna reaktioner
194
Poäng
367
Får önska ett stort grattis till barnet. Bättre att avvakta och se hur framtiden ser ut med ansökan med skuldsanering och ta det efter det sen.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 815
Mottagna reaktioner
2 663
Poäng
1 857
Får önska ett stort grattis till barnet. Bättre att avvakta och se hur framtiden ser ut med ansökan med skuldsanering och ta det efter det sen.
Stort tack :) Men igenteligen behöver jag väl inte säga något ? Eftersom kommer i såna fall få beslutet innan barnet föds ! Jag kommer inte vara föräldraledig så påverkar inte ekonomiskt på det sättet heller
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Stort tack :) Men igenteligen behöver jag väl inte säga något ? Eftersom kommer i såna fall få beslutet innan barnet föds ! Jag kommer inte vara föräldraledig så påverkar inte ekonomiskt på det sättet heller
Fast det kan ju förändra en skuldsanering, högre buffert och ev kortare betalplan tex.
 

Ninna245

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
3 December 2019
Meddelanden
777
Mottagna reaktioner
395
Poäng
497
Jag fick meddelande att min löneutmätning upphör på grund av inledd skuldsanering. Håller alla tummar jag har att det går vägen nu.

Hur stor är risken att man senare får avslag för att man inte fört en dialog med alla sina 8000 (överdrift men typ) borgenärer?
Jag har inte bara struntat i det utan har mina skäl.
 

lazytrack

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
24 Augusti 2020
Meddelanden
472
Mottagna reaktioner
307
Poäng
477
Jag fick meddelande att min löneutmätning upphör på grund av inledd skuldsanering. Håller alla tummar jag har att det går vägen nu.

Hur stor är risken att man senare får avslag för att man inte fört en dialog med alla sina 8000 (överdrift men typ) borgenärer?
Jag har inte bara struntat i det utan har mina skäl.
Grattis till inledande! :folded: :)

Jag förde inte en dialog med någon av mina två då det inte fanns mycket att säga. Jag låg såpass back varje månad så även om jag hade fått betalningsfria månader hade jag varit på samma ruta direkt betalning återuppstod.
Min handläggare frågade inte ens om jag fört en dialog med dom utan såg ganska direkt att jag var insolvent så det sjöng om det..
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp