• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Annapannna

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
17 April 2020
Meddelanden
59
Mottagna reaktioner
26
Poäng
102
Någon som vet vart man kan skaffa bredband nu när man har sanering?
 

Dado1

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
27 Juli 2021
Meddelanden
111
Mottagna reaktioner
73
Poäng
217
Ingen som kan svara på hur stor chans det är att det INTE skulle gå vägen när man kommit så långt som inledande + förslag? Väntan och oron gör mig knäpp..
 

lazytrack

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
24 Augusti 2020
Meddelanden
472
Mottagna reaktioner
307
Poäng
477
Ingen som kan svara på hur stor chans det är att det INTE skulle gå vägen när man kommit så långt som inledande + förslag? Väntan och oron gör mig knäpp..
Procentuellt kan nog ingen ge men jag skulle säga att risken är väldigt liten. Det enda jag kan se som skulle sätta käppar i hjulen för dig nu är om någon hittar tillgångar du inte redovisat (tex en bil värd mycket pengar, aktieutdelning osv) eller om någon tycker att du har för "färska" lån eller krediter tagna.
Har du varit ärlig i ansökan och i all kontakt med kfm ser jag ingen anledning till att du skulle få avslag även om någon borgenär väljer att överklaga - däremot kan det dra ut på tiden.
Fortsätt betala din inledande summa tills du hör något annat från kfm.
 

brokoly

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
16 Juni 2017
Meddelanden
614
Mottagna reaktioner
215
Poäng
417
Beställde där, men är det helt säkert att man får bredband? Blev så paff när Telia dök upp på min adress.
Är det fiber? En vän till mig beställde från bredband2 som har en inledande skuldsanering. Fick ett sms typ 2 timmar senare att tjänsten var igång och han hade internet
 

Annapannna

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
17 April 2020
Meddelanden
59
Mottagna reaktioner
26
Poäng
102
Är det fiber? En vän till mig beställde från bredband2 som har en inledande skuldsanering. Fick ett sms typ 2 timmar senare att tjänsten var igång och han hade internet
Ja fiber! Ja men toppen då får vi se om jag får eller ej. :) Tack för tipset!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp