• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Nettofinans nya sida

powerkingen

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
13 Oktober 2011
Meddelanden
60
Mottagna reaktioner
7
Poäng
42
Jag sökte i tisdags, blev typ teknisktfel på datorn och igår fick jag mail av dom att min ansökan misslyckats och att jag skulle återkomma med en ny :S
Idag fick jag ett mail av "Min upplysning" att en förfrågning hade gjorts via AAA Soliditet AB och när jag loggar in så är det Nettofinans via Kindara AB... verkar skumt och konstigt så jag kommer inte söka igen... men dom verkar dock inte förfråga via UC iaf
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Gisse6206

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
9 November 2011
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Nettofinans

Grejen är att de lockar oss som inte har så många möjligheter alltid.Hemsidan och det positiva svaret gör att man går och väntar helt i onödan. Jag har lån hos Cashbuddy, har aldrig varit problem. Jag menar hur stor risk är det med att låna ut 15 000 till en privatperson med fast anställning? Nej tummen ner igen.
 

marina7310

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
26 Oktober 2011
Meddelanden
36
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Verkar vara ett mycket märkligt företag. Med den räntan som de tar tycker jag inte de ska ge alla som söker avslag. Om man redan är rik så söker man inte ett lån med så hög ränta. Det är oftast vi med sämre chanser att få lån som får ta dessa lån med hög ränta. Finns det egentligen någon här som har fått det beviljat hos Nettofinans? Verkar bara vara ett företag som samlar uppgifter om folk. :mad:
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Samma visa.... Det blev tekniskt fel så jag mailade dom...
Då sa dom att dom inte fått någon ansökan... Men upplysning hade tagits på mig så jag....

Senare på kvällen efter ansökan så ringer det ett företag som påstår
göra undersökning och frågade om
Min privat ekonomi och bankkontakter!?!?

Det har det ALDRIG gjort nån gång innan.... Märkligt sammanträffande....


Så VARNING!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
???

jävla skitföretag...fast jobb ingen anmärkning men...AVSLAG!?! har lånat hos dom innan utan att vara försenad med återbetalning en enda gång. Det är så man behandlar sina återkommande kunder tydligen... Det samma gäller "nyöppnade" carcash. Om det nu är så viktigt att ha en bil som säkerhet borde det väl inte vara ngt större problem lr?
 

Gisse6206

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
9 November 2011
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Vi borde sätta dit dem...jag menar alla läser inte detta forumet...jag tror jag skall maila dem och fråga vad de pysslar med...sen kan jag lägga ut mailet och svaret här...klåpare. Jag menar ger de inte dem utan anmärkningar lån kan de dra dit det är mörkt...:mad:
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Vi borde sätta dit dem...jag menar alla läser inte detta forumet...jag tror jag skall maila dem och fråga vad de pysslar med...sen kan jag lägga ut mailet och svaret här...klåpare. Jag menar ger de inte dem utan anmärkningar lån kan de dra dit det är mörkt...:mad:

Håller med dig!!! Gör gärna det, vore kul o veta vad de sysslar med!
 

svalan

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
18 Oktober 2011
Meddelanden
607
Mottagna reaktioner
119
Poäng
317
jag håller med .fick mejl 1 v efter ansökan varför jag inte fick lånet
dom tog UC på mej
 

lalusa

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
16 November 2011
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
nettofinans

Jag fick det beviljat trots en hel skulder och förfrågningar :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp