• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Nettofinans nya sida

IceMike81

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
23 November 2012
Meddelanden
142
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
Spring gick via bluesteps privatlån. Men jag fick nej hos bluestep först men ja hos spring med exakt samma förutsättningar. Nödkontanter lånade jag av för ca 2 månader sen med ovan givna förutsättningar så jo dom accepterar bet.anm.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
frågor

hej,när du sökte på spring,sökte du på hemsidan då och fick besked direkt eller ringde du dit?har du många andra lån och krediter? vet du hur mycket de beviljar med anm,jag sökte nämligen hos bluestep på 50tusen ,men det blev avslag då. Men du hade ju oxå fått avslag där men beviljat hos spring,kan man anta att de är "lite" lättare då kanske... får väl pröva på ett mindre belopp?
 

IceMike81

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
23 November 2012
Meddelanden
142
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
Om jag inte minns fel så var beloppet jag sökte högre när jag sökte hos bluestep, men jag pratade med dom och fick svaret att jag inte kunde få okej på något lägre belopp heller. Hos spring sökte jag direkt på nätet och fick besked någon dag senare. Det som var lite udda var att dom ville se kontoutdrag för senaste 2 eller 4 månaderna (minns inte exakt). Det är ju dock inga problem om man nu vill snygga till det lite med hjälp av excel. Vid tillfället hade jag 1 lån på 15k plus ett gäng sms lån. Inget annat.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp