• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Nettofinans nya sida

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Federica

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
19 September 2011
Meddelanden
5
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Ansökte om lånet på 15 tusen och det stod på skärmen att det ser bra ut och dom kontaktar mig inom 24 timmar. Tror ni att det har blivet beviljad eller kommer dom senare med svaret att det är ej beviljad? jag förstår inte hur det funkar
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Samma här....

"Såg bra ut", men sen kom domen. Inget lån. Lånar de ut till några? Tror icke det...
 

Gisse6206

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
9 November 2011
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Nettofinans

Jag ansökte i fredag men har inte ens fått svar, nu är det onsdag kväll. Tror inte jag får det men svara måste de ju. Jag fick kopia på upplysning via mail AA.soliditet heter det så? Jag har betalningsanmärkningar men fast anställning. Har mailat dem ikväll. Jag fick också positivt svar i början på skärmen.
 
K

Katta

Gäst
Poäng: 0
Inga anmärkningar, fast heltidsjobb, men endel skulder...tog lång tid och blev avslag
 

Frasse1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
6 November 2011
Meddelanden
1 341
Mottagna reaktioner
433
Poäng
557
Dom svarar inte ens på mail..... scammers......
 

Piraten

V.I.P
Poäng: 62
Blev medlem
14 September 2011
Meddelanden
397
Mottagna reaktioner
8
Poäng
62
Nekad

Blev nekad i fredags på skärmen fick mail om det idag. Uppfyller alla krav har inga lån hos dem men haft
 

Rolle

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
10 November 2011
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Verkar som dom bara samlar privat information om folk.... Det är ju ingen som fått lån än....


1 st betalningsanmärkning , INGA skulder förutom Swedbank på typ 10.000 Årsinkomst 265.000 AVSLAG..


Så dom beviljar nog inte en käft.
 

Gisse6206

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
9 November 2011
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Riktigt dåligt

:mad: Som sagt jag fick besked efter en vecka, efter att jag mailat dem. Avslag såklart, så lägg ingen tid på deras lurendrejerier. Det är inte sant det som står på deras sida.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp