• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Aldrigstanna

Viktig medlem
Poäng: 61
Blev medlem
1 Augusti 2021
Meddelanden
53
Mottagna reaktioner
17
Poäng
61
Alltså! Är inloggad på min uc. När jag uppdaterar sidan får jag ibland 1 i kreditbetyg och ibland 0.4, vad är det som händer? På samma minut skiftar det alltså??
 

Aldrigstanna

Viktig medlem
Poäng: 61
Blev medlem
1 Augusti 2021
Meddelanden
53
Mottagna reaktioner
17
Poäng
61
I kreddy ser jag det lägre dvs 0.4 i risk. Antar det är på väh att stabiliseras..
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 776
Mottagna reaktioner
2 692
Poäng
1 677
När skulle man ha betalat av kreditrr senast för att det skulle synas på denna uppdatering?
Denna uppdatering visar hur allt såg ut den 31 Juli. Så för att vissa krediter skulle hinna registreras krävs det ju ett par bankdagar innan så bolaget hinner registrera betalning innan den sista Juli samt att hinna rapportera det till UC :)
 
M

MLA

Gäst
Poäng: 0
Uppenbarligen innan jag gjorde det iaf :p tog ett samlingslån och betalade av 1 mindre lån och alla krediter, men nya lånet syns inte och krediter fortsatt 85 % utnyttjat. Aja spelar ingen större roll, det är september eller oktober jag ska testa ett medlemslån från Nordea.
 
M

MLA

Gäst
Poäng: 0
Denna uppdatering visar hur allt såg ut den 31 Juli. Så för att vissa krediter skulle hinna registreras krävs det ju ett par bankdagar innan så bolaget hinner registrera betalning innan den sista Juli samt att hinna rapportera det till UC :)
Tack då vet jag, då är nästa månad det ser bättre ut
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp