• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Gaston

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
1 125
Mottagna reaktioner
619
Poäng
637
Vågar vi hoppas på en uppdatering inatt, alltså redan den 12:e. Händer det ens ibland? Så less på att vänta nu :)
 
E

Emilemil

Gäst
Poäng: 0
Hej, jag löste flera krediter för ett par månader sedan. Är det någon som vet om jag kan räkna med sänkningar på mitt betyg som ligger på 6.5 i samband med den månatliga uppdateringen? Tänkte om att f.d krediter håller mitt betyg uppe ju närmare i tiden jag hade dom? För i övrigt har jag en helt okej inkomst och ett privatlån på 100k samt bolån på 4milj. En del ff dock.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 955
Mottagna reaktioner
13 601
Poäng
10 387
Hej, jag löste flera krediter för ett par månader sedan. Är det någon som vet om jag kan räkna med sänkningar på mitt betyg som ligger på 6.5 i samband med den månatliga uppdateringen? Tänkte om att f.d krediter håller mitt betyg uppe ju närmare i tiden jag hade dom? För i övrigt har jag en helt okej inkomst och ett privatlån på 100k samt bolån på 4milj. En del ff dock.

Nej den förbättringen fick du månaden efter du löste
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp