• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

J

Jesper1252

Gäst
Poäng: 0
Värt testa söka samlingslån nu med mitt 5,5 på typ advisa? Eller avvakta? Är lite orolig för att det är en bugg och det är tillbaka på 26,1 nästa vecka igen. Om det inte är nån bugg så avvaktar jag då jag har tre FF som försvinner närmsta 10 dagarna.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

2pac

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
23 Juni 2017
Meddelanden
1 684
Mottagna reaktioner
1 184
Poäng
867
Nu uppdaterat men inget hänt med betyget. Fortf 0,3.

amorterade extra 17-18 k förra månaden o lär göra liknande denna igen.

får se nästa månad
 
T

Tada

Gäst
Poäng: 0
Ja man vet ju inte riktigt hur lång glädjen blir . Betalade av mina krediter .
128000 beviljat och 45000:- utnyttjat .

betyget gick från 20,3 till 2,17 så visst påverkar krediterna betyget .
 

PatrikItaly

Kunnig medlem
Poäng: 317
Blev medlem
6 Oktober 2020
Meddelanden
172
Mottagna reaktioner
130
Poäng
317
Uppdaterat hos mig med. Gick från 0.92 till 0.18 % . Nollade alla kreditkort och betalde av 1 st blanco sedan förra månaden. Dock så är UC score fryst på 592 sedan Juli månad så ett tekniskt fel säkert då jag betalt av 150k blanco, nollat 50k i krediter och minskat antal kreditgivare/krediter rejält sedan dess. Har skickat ett klagomejl till Minuc så får se vad de kan hitta.
 
B

Borg

Gäst
Poäng: 0
Mitt gick upp 1.5 % trots att jag har kollat nollat ett på 30000 och betalat in 95% på ett som låg på 50000. Jävla konstigt
 

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Uppdaterar hos mig med men inget hände med betyget. Högt ut utnyttjade krediter men denna månad ingen övertrasserad.
 
S

Skattlös

Gäst
Poäng: 0
Värt testa söka samlingslån nu med mitt 5,5 på typ advisa? Eller avvakta? Är lite orolig för att det är en bugg och det är tillbaka på 26,1 nästa vecka igen. Om det inte är nån bugg så avvaktar jag då jag har tre FF som försvinner närmsta 10 dagarna.

Menar du att du hade 26.1 förra månaden? Om du inte blivit av med en massa prickar och förfrågningar verkar det ju va nåt fel. Jag hade nog prövat om jag va du.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp