• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
Inte klart här. Det står oktober men kreditbetyget och UC-score 0-1000 är oförändrat, vilket det absolut inte ska vara med tanke på nytt låno_O
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
309
Poäng
577
Märkligt senaste dagarna när flera ff försvunnit har mitt gått ner till 9% nu idag efter uppdatering är det 12% hur är det möjligt ?? Jag betar ju av mer skulder för varje månad som går . Aldrig varit med om att betyget gått upp när man inte har nya lån el nya förfrågningar utan tvärtom ??? Vad är det för skämt
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
309
Poäng
577
Och jag som kämpar järnet för att det ska gå ner så jag kan ta ett samlingsplats och så går det upp 3% utan anledning . Sjukt ju .
 

Moffen87

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
28 Oktober 2020
Meddelanden
400
Mottagna reaktioner
65
Poäng
207
Tror det är samma problem som sist mitt betyg gick upp 0.1 och jag har inte gjort något för att påverka detta
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Min är med uppdaterat, men inget har ändrats hade väl hoppats på några procent, uc score tabellen står fortfarande på september om de nu har någon betydelse.
Har ändå 30 tusen skillnad i outnyttjade krediter eller vad man ska säga. Och en är avslutad som var på 10 tusen. Men men, de försvinner 5 st för ff slutet av november nu så får hoppas de rör sig lite då :axelryck::folded:
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
3månader irad exakt samma betyg trots att jag betalar av lånen och försvunnit nån ff , har nån haft samma sålänge går inte upp eller ner npn millimeter
 

MissGrace

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
14 Juli 2020
Meddelanden
1 027
Mottagna reaktioner
1 218
Poäng
837
Himla märkligt! Stått helt stilla i två månader nu med 3 ff borta och 10.000 i minskning varje månad sedan juni i totala skulder
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp