• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

gregersboda

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
7 Augusti 2012
Meddelanden
205
Mottagna reaktioner
93
Poäng
257
Och läser man avtalet så står det väl att man ska betala minst 6% vid fullt utnyttjad kredit ?. Ända riktigt fulla är väl att du får betala en extra avgift för att du utnyttjar krediten ?
 

Frasse1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
6 November 2011
Meddelanden
1 341
Mottagna reaktioner
433
Poäng
557
Ok såhär, jag använde precis 1000kr i kredit på kortet, när jag gjort det så upptäckte jag att jag har en delbetalning som ska vara betald imorgon. Så jag tryckte på betala, då man inte kan betala delbetalningarna med flexkrediten så blev jag tvungen att sätta in 1000kr som jag använde av flexkrediten för att saldot på kortet skulle bli 0 igen plus summan för att kunna betala delbetalningen.


Hur använde du 1000?
 

CJ81

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
10 Mars 2017
Meddelanden
525
Mottagna reaktioner
161
Poäng
357
Det går att få ut pengar via Skrill men det tar ju ett par dagar och de tar en rätt hög avgift.
jag satte in 500 kr på prov från mitt pfckort ( som för övrigt är nollat så det drogs från min flex)
Sen satte jag därifrån in på mitt bankkonto.
 

xsiro22

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
6 Maj 2020
Meddelanden
39
Mottagna reaktioner
10
Poäng
42
Det går att få ut pengar via Skrill men det tar ju ett par dagar och de tar en rätt hög avgift.
jag satte in 500 kr på prov från mitt pfckort ( som för övrigt är nollat så det drogs från min flex)
Sen satte jag därifrån in på mitt bankkonto.

Det är ju bra iaf, testade med revolut som är avgiftsfritt men där gick det inte att använda kortet pga kortverifiering
 

xavi

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
1 Juni 2012
Meddelanden
229
Mottagna reaktioner
17
Poäng
72
Det går att få ut pengar via Skrill men det tar ju ett par dagar och de tar en rätt hög avgift.
jag satte in 500 kr på prov från mitt pfckort ( som för övrigt är nollat så det drogs från min flex)
Sen satte jag därifrån in på mitt bankkonto.

Satte du in på skrill med ett paysafekort? När jag för några månader sedan gjorde en överföring till skrill med Mastercard så slutade det med att det blev låsta där. Jag kunde inte ta ut dem direkt till bankkonto eller överföra till spelsidor på grund av att det va insatt med kontokort/kreditkort. Därför jag undrar så det inte blir något strul med p.f.c kortet
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp