• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

xavi

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
1 Juni 2012
Meddelanden
229
Mottagna reaktioner
17
Poäng
72
Du måste ha Skrill-appen. Ladda ner den. Skapa ett konto. Sedan kan du välja hur du vill sätta in pengar på ditt Skrill-konto. Då väljer du kort. Sätt över med pfc kortet. pengarna kommer in direkt.

Tänkte mer att det står att jag ska öppna P.F.C appen och verifiera köpet där. Skrill har jag verifierat sen länge. Behöver jag aktivera kortet i P.F.C appen nu eller vänta med det tills jag får det fysiskakortet hemskickat?
 

CJ81

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
10 Mars 2017
Meddelanden
525
Mottagna reaktioner
161
Poäng
357
Tänkte mer att det står att jag ska öppna P.F.C appen och verifiera köpet där. Skrill har jag verifierat sen länge. Behöver jag aktivera kortet i P.F.C appen nu eller vänta med det tills jag får det fysiskakortet hemskickat?
Nej du verifierar i din bank id app. Öppna ditt mobila bank id och signera.
 

xavi

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
1 Juni 2012
Meddelanden
229
Mottagna reaktioner
17
Poäng
72
Okej insättningen misslyckades ? Har dock inte aktiverat mitt digitala kort vilket man kanske måste göra ?
Vet du eller någon annan hur man gör då man inte haft en fysiskt kort tidigare. Kommer säkert ta några dagar att få det hem .
 

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 325
Mottagna reaktioner
1 359
Poäng
997
Gick det o överföra till betalo sen bankkonto ? Pfc äger ju den oxå tänker jag

Funkade för mig med Betalo vid lunchtid idag. Betalningen är skickad och ska sitta på mitt bankkonto imorgon (körde 2500 kr).
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp