• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 362
Mottagna reaktioner
800
Poäng
717
Finns ju ingen "kredit" på det sättet. Man handlar ju alltid för det plussaldo man har och första gången måste du ju sätte in pengar.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 780
Poäng
9 547
Finns ju ingen "kredit" på det sättet. Man handlar ju alltid för det plussaldo man har och första gången måste du ju sätte in pengar.

Räcker väl med att sätta in en tusenlapp?
 

Zeroline

Kunnig medlem
Poäng: 247
Blev medlem
3 Oktober 2011
Meddelanden
263
Mottagna reaktioner
82
Poäng
247
Tror inte det är någon som har mer än 10tusen. En vän till mig har 10k å han har den bästa upplysningen jag någonsin sett.
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 362
Mottagna reaktioner
800
Poäng
717
Jag har 10.000har precis betalat in några hundra skall se om saldot uppdaterat imorgon om nått av mina senaste köp dyker upp för möjlighet till avbetalning
Nu när mitt skuldsaldo justerats dök alla köp som jag inte valt delbetalning på upp. Och jag kunde göra om till avbett upp till 10000 igen
 

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
381
Poäng
517
Jag har gjort flera köp på mellan 600-2000, men kunde bara delbetala första köpet. Sen hittar appen inga fler köp att delbetala. Nån mer som råkat ut för samma problem? Supporten är obefintlig tills måndag såklart.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 780
Poäng
9 547
Jag har gjort flera köp på mellan 600-2000, men kunde bara delbetala första köpet. Sen hittar appen inga fler köp att delbetala. Nån mer som råkat ut för samma problem? Supporten är obefintlig tills måndag såklart.

Du har kanske nått deras nya "Limit"?
 

Blenda

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
8 Mars 2019
Meddelanden
480
Mottagna reaktioner
127
Poäng
327
Jag har gjort flera köp på mellan 600-2000, men kunde bara delbetala första köpet. Sen hittar appen inga fler köp att delbetala. Nån mer som råkat ut för samma problem? Supporten är obefintlig tills måndag såklart.
Jag hade köp under delbetala köp men idag var dom borta och det står också att appen hittar inga mera köp men det ska finnas, kanske blivit något tillfälligt fel?
 

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
381
Poäng
517
Du har kanske nått deras nya "Limit"?
Tänkte det men tro rja har mer än 1900 kr i limit, el 2500 då inte mitt andra lägsta köp på 600 går att delbetala(el ens syns), och som Blenda säger så "hittar inte appen" några köp. Köpen borde ju synas ändå för innan man skall försöka delbetala ett. Har för mig det var så här sist oxå förra månan men att plötsligt så kom gamla köp fram. Tror det är en bug men ändå irriterande
 

trohSgiB

Viktig medlem
Poäng: 167
Blev medlem
15 December 2020
Meddelanden
98
Mottagna reaktioner
56
Poäng
167
Finns det någonstans i appen där man kan se vad som är ens maxlimit för delbetalning?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp