• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Larryboy

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
27 December 2018
Meddelanden
571
Mottagna reaktioner
109
Poäng
317
De vill ju tjäna pengar som alla företag men det KAN ju vara så att ju fler "kunder" de får höjjer de kraven beroende på hur stora krediter de själva har.
Absolut men höjer kravet ?? Jag har ju bevisat att jag betalar sen att de vill tjäna pengar kan jag köpa
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 876
Mottagna reaktioner
153
Poäng
417
Mmm de verka va fula fiskar! Jag har använt deras kredit betalat av i förrtid o allt. Nu får jag inte ens beställa kortet. Har bättre förutsättningar nu! De vill nog ha folk som betalar av enligt betalplan osv. Daypay blev jag spärrad pga samma sak. Sjukt!!!
Ja helt makalöst
Jag blev spärrad på daypay för flera år sedan ..med skäl att jag lånat upprepande gånger. Typ när dom kom ut med 1000 kr till och 1000 kr till under en månad
Alltid skött autogiro betalningen där
Men jag är permanent spärrad
 

Zeroline

Kunnig medlem
Poäng: 247
Blev medlem
3 Oktober 2011
Meddelanden
263
Mottagna reaktioner
82
Poäng
247
De har la bytt från alektum till Svea så antar att Svea är hårdare med vilka krav man behöver ha? Vet inte om så är fallet men hatar allt som har med Svea att göra.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 780
Poäng
9 547
Är det fortfarande 10.000 dom har som max gräns på delbetalningar eller?
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 362
Mottagna reaktioner
800
Poäng
717
Absolut men höjer kravet ?? Jag har ju bevisat att jag betalar sen att de vill tjäna pengar kan jag köpa
Tänker om de har en begränsad summa att betala ut vill de kanske ha de med bäst förutsättning, men men man kan tydligt se i alla trådar mer eller mindre att många olika "produkter" här numera har väldigt varierande krav en del går ju ut med att de kräver olika bisnode vid olika tillfällen till exempel ibland läser man om folk som har riktig "skitekonomi" som får låna medan andra med skaplig till bra inte får.

Sen är det ju deras val tyvärr, inget vi kan göra nått åt.
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 362
Mottagna reaktioner
800
Poäng
717
En enklare dator kan de inte ta du måste kunna motivera varför du har en så dyr. (blir nog svårt om du inte jobbar profisionellt med den eller är med i nått nationellt gaminglag på proffs nivå typ
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 362
Mottagna reaktioner
800
Poäng
717
Har du pengarna "utanför systemet" köp en och gömm den men ha en gammal dator stående som ser inkopplad ut för kommer de rotar de väl inte runt i allt?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp