• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 362
Mottagna reaktioner
800
Poäng
717
Det är det enda dumma med denna tjänst att man inte ser saldot. Men är utrymmet slut så syns inga köp under "välj" köp. Så jag tänker göra så att jag handlar allt över 300 på det kortet för om jag får större utrymme eller betalar tillbaka på de pågående kommer ju alla köp som jag kan av betala som är yngre än 90 dagar upp på det sättet kan man hela tiden maxa sin kredit. Om det är det man vill/behöver.
 

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 876
Mottagna reaktioner
153
Poäng
417
Om jag har 2.000 (av 10.000 som det var ifrån början) kvar att delbetala - kan jag använda resterande 8.000 eller måste jag 0:a alla delbetalningar?
Ja men nu verkar det svårare
Vet inte om de bytt kreditgivare
Blev superirriterad för jag har 10000 i kredit
Betalat alla mina delbetalningar i tid
Har just nu 8000 på avbetalning
Skulle delbetala ett köp häromdagen.
Tyvärr misslyckat! De svarar att min score är sämre. Den är betydligt bättre än när jag blev beviljad dessa 10000 i början på året.
Så vet inte vad de håller på med
Upplysning från creditsafe är exakt samma som senaste delbetalning jag gjorde i november
 

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 876
Mottagna reaktioner
153
Poäng
417
Ja men nu verkar det svårare
Vet inte om de bytt kreditgivare
Blev superirriterad för jag har 10000 i kredit
Betalat alla mina delbetalningar i tid
Har just nu 8000 på avbetalning
Skulle delbetala ett köp häromdagen.
Tyvärr misslyckat! De svarar att min score är sämre. Den är betydligt bättre än när jag blev beviljad dessa 10000 i början på året.
Så vet inte vad de håller på med
Upplysning från creditsafe är exakt samma som senaste delbetalning jag gjorde i november
Så svar på din fråga är att du behöver inte betala tillbaka 2000 för att göra nya köp/delbetalningar
 

Larryboy

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
27 December 2018
Meddelanden
571
Mottagna reaktioner
109
Poäng
317
Ja men nu verkar det svårare
Vet inte om de bytt kreditgivare
Blev superirriterad för jag har 10000 i kredit
Betalat alla mina delbetalningar i tid
Har just nu 8000 på avbetalning
Skulle delbetala ett köp häromdagen.
Tyvärr misslyckat! De svarar att min score är sämre. Den är betydligt bättre än när jag blev beviljad dessa 10000 i början på året.
Så vet inte vad de håller på med
Upplysning från creditsafe är exakt samma som senaste delbetalning jag gjorde i november
Mmm de verka va fula fiskar! Jag har använt deras kredit betalat av i förrtid o allt. Nu får jag inte ens beställa kortet. Har bättre förutsättningar nu! De vill nog ha folk som betalar av enligt betalplan osv. Daypay blev jag spärrad pga samma sak. Sjukt!!!
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 362
Mottagna reaktioner
800
Poäng
717
Mmm de verka va fula fiskar! Jag har använt deras kredit betalat av i förrtid o allt. Nu får jag inte ens beställa kortet. Har bättre förutsättningar nu! De vill nog ha folk som betalar av enligt betalplan osv. Daypay blev jag spärrad pga samma sak. Sjukt!!!


De vill ju tjäna pengar som alla företag men det KAN ju vara så att ju fler "kunder" de får höjjer de kraven beroende på hur stora krediter de själva har.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp