• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 362
Mottagna reaktioner
800
Poäng
717
Hur gjorde du när du körde med paypal ? Hur vet man vilken gräns man har ?
Jag köpte varor men överföring till ett annat PayPal funkar ju. Sen uttag från det. En del har två konton på PayPal (jag hade inte chansat utan att kolla upp så det är ok att ha två) lägg kortet som favorit så gör du överföring så dras pengarna från kortet.
 
S

Serkan

Gäst
Poäng: 0
Jag köpte varor men överföring till ett annat PayPal funkar ju. Sen uttag från det. En del har två konton på PayPal (jag hade inte chansat utan att kolla upp så det är ok att ha två) lägg kortet som favorit så gör du överföring så dras pengarna från kortet.

Så man betalar sig själv och sedan uttag från det andra paypal kontot ? Vet du hur lång tid uttagen tar från paypal ?
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 362
Mottagna reaktioner
800
Poäng
717
Så man betalar sig själv och sedan uttag från det andra paypal kontot ? Vet du hur lång tid uttagen tar från paypal ?
Jag har inte testat det själv med dubbla konton men vet ju att man kan göra över till andra, uttag tar väl ett par dagar.
 

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
381
Poäng
517
Nån som provat ladda Paygoo kortet med PFC kortet på Pressbyrån? Gissar det inte går att delbetala kontantuttag fr PFC kortet?
 

Zeroline

Kunnig medlem
Poäng: 247
Blev medlem
3 Oktober 2011
Meddelanden
263
Mottagna reaktioner
82
Poäng
247
De har ändå verkligen lyckats med å strypa sätt å få ut med online kortet. Paypal verkar vara det ändå som fungerar men paypal kundservice är ju värdelös. Jag kunde göra 2 överföringar sen vart allt låst och ingen svarade på supporten kunde ta ut till bank sen men tog 4 dagar.

Någon som kommit på något annat sätt att få ut pengar på online kortet får gärna pma lr skriva här. Och innan någon frågar så ligger mitt kort i hemma men jag är i annan stad för tillfället.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp