• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 780
Poäng
9 547
Nu välkomnar vi 2021 med öppna armar och ser fram emot att få dela med oss av ännu fler spännande funktioner som förenklar din vardagsekonomi. Till exempel kommer vi äntligen att lansera Flexkredit som gör att du inte behöver fundera på om du har pengar på kortet, och Duo som förenklar för alla som vill dela vissa bitar av sin ekonomi med någon annan. Håll utkik i appen!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 780
Poäng
9 547
Okej.

Nu behöver jag VERKLIGEN hjälp. Jag har (tidigare iallafall) haft en total limit på 10.000 så jag utgår ifrån att jag fortfarande har det.
Total skuld nu är 2833 kronor. Dvs det finns ca 7200 kronor kvar.

Kan jag få steg för steg hur jag nu får "loss" dessa pengar. Jag vill inte göra det via en spelsida och undviker gärna Paypal om möjligt. Betalo kanske funkar fortfarande?
 

Kexx

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
11 December 2017
Meddelanden
375
Mottagna reaktioner
120
Poäng
307
Okej.

Nu behöver jag VERKLIGEN hjälp. Jag har (tidigare iallafall) haft en total limit på 10.000 så jag utgår ifrån att jag fortfarande har det.
Total skuld nu är 2833 kronor. Dvs det finns ca 7200 kronor kvar.

Kan jag få steg för steg hur jag nu får "loss" dessa pengar. Jag vill inte göra det via en spelsida och undviker gärna Paypal om möjligt. Betalo kanske funkar fortfarande?

brukar köpa från komplett.se regga ett konto där köp något på delbetalning går det ej igånom gå in på din profil på komplett och tryck ångra köpa pengar tbx direkt
 

Kexx

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
11 December 2017
Meddelanden
375
Mottagna reaktioner
120
Poäng
307
kommer flexkredit nästa vecka då eller? @terry
 

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
381
Poäng
517
Okej.

Nu behöver jag VERKLIGEN hjälp. Jag har (tidigare iallafall) haft en total limit på 10.000 så jag utgår ifrån att jag fortfarande har det.
Total skuld nu är 2833 kronor. Dvs det finns ca 7200 kronor kvar.

Kan jag få steg för steg hur jag nu får "loss" dessa pengar. Jag vill inte göra det via en spelsida och undviker gärna Paypal om möjligt. Betalo kanske funkar fortfarande?
Ladda Paygoo kortet på Pressbyrån bara, 1500 kr åt gången.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 780
Poäng
9 547
Nu har jag laddat PFC med 1600. Nu köper jag PayGoo tar ut pengarna väljer delbetala köp?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp