• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Kortlån - Nytt smslån?

gunde

Viktig medlem
Poäng: 12
Blev medlem
20 Februari 2012
Meddelanden
74
Mottagna reaktioner
2
Poäng
12
Hej nån som vet hur man gör då man glömt lösenordet till inloggingen till kortlån? Minns inte att jag valde nåt eget. Har mailat dom både idag o igår men får inget svar. Fakturan ligger där oxå, vad gör man?

Fakturan brukar dom även skicka ut via mail. Säkert att du inte fått den?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

sommar

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
12 Juli 2012
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
rekommenderar inte dessa.. Har haft lån hos dem o skött dem. Alltså återkommande kund- när nya taxeringen kom tjänade jag 5000 mindre i årsinkomst- då är du inte välkommen mer! Fy!!!
 

anjos

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
24 Juli 2012
Meddelanden
65
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Jag har fått den på deras sida och där kommer jag ju inte in!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Nej, de är inte alls bra. De tycks ha jättehöga inkomstkrav. Jag har haft lån där två gånger och betalat korrekt båda gångerna. Så uppdaterades min inkomst och jag tjänade ca 8000 mindre än förra året. Då fick jag veta att jag inte nådde upp till deras inkomstkrav och att jag inte var välkommen där mer. Det kunde gott framgå vilka inkomstkrav de har! Så om du inte tjänar mycket pengar så försök inte låna här.
 

Gabrijel

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
7 Oktober 2011
Meddelanden
69
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Kan man ha både guld och silver lån hos dem?
 

anjos

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
24 Juli 2012
Meddelanden
65
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
som sagt, dom skickar ut en faktura i god tid innan förfallodagen (om du angett mail adress ds)
Men varför svarar de inte på mailen jag skickar till dom? Mycket märkligt tycker jag! är det nån som vet vad man får betala för ett lån på 4000kr samt deras kontonummer.:cool:
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp