• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Kortlån - Nytt smslån?

anjos

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
24 Juli 2012
Meddelanden
65
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Loggar du in ser du alla dina fakturor
Jag kommer inte in på sidan det är kruxet! Har mailat dom otaliga gånger om ett nytt lösenord men lyckas inte få något svar. Jag registrerade mig tog ett lån som blev beviljat efter det har jag inte kommit in på sidan.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

JGB

Viktig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
12 April 2011
Meddelanden
92
Mottagna reaktioner
2
Poäng
22
Jag kommer inte in på sidan det är kruxet! Har mailat dom otaliga gånger om ett nytt lösenord men lyckas inte få något svar. Jag registrerade mig tog ett lån som blev beviljat efter det har jag inte kommit in på sidan.

Det är väl bara att klicka på Logga in-knappen och sen på Glömt lösenord och skicka efter ett nytt? Funkar ju utan problem, behöva inte mailas till dem.
 

anjos

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
24 Juli 2012
Meddelanden
65
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Jag misstäker att jag har skrivit nåt fel i min emailadress för jag får inget nytt lösenord! Jag har mailat kortlån otaliga gånger men får inget svar från dom. Om de ändå hade ett telenr så jag kunde få kontakt med dom!
 

anjos

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
24 Juli 2012
Meddelanden
65
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Har ett lån hos dom på 5000:- och var ett par dagar (inte mer) sen med första inbetalningen!
En påminnelse kom efter endast någon dag, jag mailade då ett kvitto på min inbetalning!
Ytterligare några dagar senare (trots kvitto) så kom ett inkassokrav med posten!!!
Har försökt nå dom via telefon men det är endast en telesvarare som ber mig kontakta dom via mail!!!
Jag betalade inkassokravet samma dag som det kom med posten men jag kommer garanterat hamna hos Kronofogden pga av denna mkt oseriösa långivare!!!
TA INGET LÅN HÄR DET ÄR HELT KLART INTE VÄRT DET! JAG HADE ALDRIG GJORT DET OM JAG VETAT HUR DET SKULLE BLI!!!
Hej! Hoppas det löste sig för dig! Har du telenr till dom?
 

nina

Kunnig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
4 November 2011
Meddelanden
265
Mottagna reaktioner
6
Poäng
52
sökte på grandvik AB då kom desssa nummer upp.
08 559 223 96 eller 08-559 223 76 han heter kent.
 

anjos

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
24 Juli 2012
Meddelanden
65
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Tack för svaret ska försöka ringa imorgon! Du råkar inte ha kontonumret till dom också? Vill kunna betala fakturan så den inte går till inkasso!
 

anjos

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
24 Juli 2012
Meddelanden
65
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Tack snälla du! Kostar ett lån på 4000kr 4600kr?
 

anjos

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
24 Juli 2012
Meddelanden
65
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Hjälp! finns det någon som kan svara om man ska fylla i ärendenummer eller någonting i meddelanderutan då man betalar in fakturan till kortlån? Jag har försökt att komma in på min sida nu i snart två veckor, jag har mailat kortlån ,jag har skrivit brev men ingenting verkar fungera. Snart dags att betala lånet, törs man betala och bara fylla i personnummer i meddelanderutan? Fakturan verkar det helt omöjligt att komma åt då jag inte kan logga in på min sida! Hoppas nån kan svara på min fråga!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Hjälp! finns det någon som kan svara om man ska fylla i ärendenummer eller någonting i meddelanderutan då man betalar in fakturan till kortlån? Jag har försökt att komma in på min sida nu i snart två veckor, jag har mailat kortlån ,jag har skrivit brev men ingenting verkar fungera. Snart dags att betala lånet, törs man betala och bara fylla i personnummer i meddelanderutan? Fakturan verkar det helt omöjligt att komma åt då jag inte kan logga in på min sida! Hoppas nån kan svara på min fråga!

Blir nog inte så lätt. Jag har ett av de större lånen och betalar månadsvis. Och då börjar det alltid med personnumret 12 siffror i följd och sen specifika siffror just för mitt lån. Verkar ju väldigt oseriöst att de inte svarar. Men jag hade betalat med personnumret i meddelanderutan för de är himla kvicka att hota med kronofogden.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp