• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Kortlån - Nytt smslån?

Diandra

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
22 Maj 2012
Meddelanden
33
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Anjos, finns inget ocrnr så ska du fylla i ärendenr i meddelanderutan, fast nu läste jag din fråga lite bättre, du kommer alltså inte åt fakturan med ärendenr, då tycker jag du fyller i ditt personnr för då måste de hitta din betalning genom det.
 
Senast ändrad:
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

anjos

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
24 Juli 2012
Meddelanden
65
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
OK! Hoppades att det inte skulle vara ärendenummret, får skriva personnummret och hoppas på att det fungerar. Lite märkligt att det inte går att få kontakt med dom, de svarar inte på brev eller någonting.
 

anjos

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
24 Juli 2012
Meddelanden
65
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Dom ringde upp mig idag! Nu kan jag känna mig lugn igen, det har varit en press att inte komma åt fakturan! jag slapp kronis för ett tag sedan och vill inte hamna där igen. Dom hade mailat mej varje gång jag mailade dom men deras mail kom inte fram till mig. Kortlån verkar vara en av dom bättre på just "korta lån"!:) Tack till alla er som har försökt hjälpa mig, bra sida det här!!!!!
 

Rogle

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
29 Juni 2012
Meddelanden
26
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Någon som vet om man kan ha tex båda silver lån och guld lån ?
 

Marie2473

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
8 Maj 2012
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Jag fick veta att jag kunde ansöka om max 7000, enligtderas sida. Gjorde det, fick signera med bankid o allt, men fick inte direkt något besked... Ansökte kvällstid, men undrar ändå hur ni fick veta att det va ok. Mail, sms, samtal?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag fick veta att jag kunde ansöka om max 7000, enligtderas sida. Gjorde det, fick signera med bankid o allt, men fick inte direkt något besked... Ansökte kvällstid, men undrar ändå hur ni fick veta att det va ok. Mail, sms, samtal?

mail till allting
 

sebb

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
4 Juni 2012
Meddelanden
260
Mottagna reaktioner
31
Poäng
157
någon som vet om det går att ansöka om ett högre belopp än de man har som gräns? hur kan dom suttit dessa gränser bara genom att man loggar in och registrerat sig.
 

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
381
Poäng
517
Skicka ett mail och fråga, jag gjorde det efter ha betalat tillbaka ett flertal 7000kr Silverlån och dom svarade med de har tillfälligt höjt min gräns till 10000kr (Guldlån). Kortlån.se är bra, och man kan logga in och se alla framtida fakturor direkt och man kan betala/förlänga/gör avbetplan direkt när man är inloggad Bra översikt!
 

sebb

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
4 Juni 2012
Meddelanden
260
Mottagna reaktioner
31
Poäng
157
jag ansökte nyss om lån, godkände villkoren och fick sedan upp sidan för signering med bankid. slog in lösenord och sidan laddas om och så hamnade jag på första sidan igen. man börjar ju undra om ansökan gått iväg eller om de blev nå fel? står ingenting i menyn på mina sidor. någon som vet något om detta?
 

gunde

Viktig medlem
Poäng: 12
Blev medlem
20 Februari 2012
Meddelanden
74
Mottagna reaktioner
2
Poäng
12
Jag blev sen med en faktura som hann bli 200 kr dyrare i förseningsavgift. Den hann inte gå till inkasso dock. Blir jag spärrad från att låna hos dom nu i framtiden eller?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp