• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Inledande skuldsanering

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

MRR

Kunnig medlem
Poäng: 111
Blev medlem
12 Oktober 2023
Meddelanden
119
Mottagna reaktioner
21
Poäng
111
så dom pengarna får jag alltså "spara" ? och om jag har autogiro , då måste ja själv ta bort det ?

annan fråga ang skatteåterbäring.. tycker det är sjukt luddigt vad som gäller...

jag kommer få ca 60k, vad händer med dom ? har som sagt inledande just nu och hopppas verkligen den blir godkänd om 2-3 månader senast.
någon som vet ? :)
 

Mummu

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
3 December 2021
Meddelanden
175
Mottagna reaktioner
31
Poäng
137
Fick förslag på skuldsaneringen för ca. 1 vecka sedan, så nu har betalplanen skickats ut till alla. Får se hur lång tid det tar nu o om några har nåt o säga…
Jag väntar redan 7+ veckor efter försöag var skickad till alla…
 

Mummu

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
3 December 2021
Meddelanden
175
Mottagna reaktioner
31
Poäng
137
Sista svar från henne var:
”Hej, Skatteverket har nu tagit tillbaka sin invändning. För övrigt så väntar vi på att alla andra kan anses delgivna.”
 

Cissis

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
3 April 2023
Meddelanden
118
Mottagna reaktioner
46
Poäng
157
Sista svar från henne var:
”Hej, Skatteverket har nu tagit tillbaka sin invändning. För övrigt så väntar vi på att alla andra kan anses delgivna.”
Ja det var nåt krångel med Skatteverket, läste jag ju.. Hoppas alla andra svara snart då, sån tid dom ska ta på sig.
 

Mummu

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
3 December 2021
Meddelanden
175
Mottagna reaktioner
31
Poäng
137
De fick förklaring och gick inte vidare med invändning men nu väntar hon tills alla blir delgivna…
 

Ann

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
28 Januari 2021
Meddelanden
385
Mottagna reaktioner
140
Poäng
327
Jag väntar efter att nya handläggaren inledde på nytt min ansökan! Mailade igår och frågade om mitt remember inkommit och det hade de. Så hoppas resten rapporterar in med nu. Jobbig väntan.
 

Cissis

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
3 April 2023
Meddelanden
118
Mottagna reaktioner
46
Poäng
157
Jag väntar efter att nya handläggaren inledde på nytt min ansökan! Mailade igår och frågade om mitt remember inkommit och det hade de. Så hoppas resten rapporterar in med nu. Jobbig väntan.
Hoppas hoppas
 
  • Gilla
Reaktioner: Ann
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp