• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Fairlo, max 100000kr

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 362
Mottagna reaktioner
800
Poäng
717
Har fått upp att jag kan höja. Tryckte på det för att kolla och det går vidare i ansökan
Har du fått upp en ny knapp på dina sidor om höjning eller är det i menyn "utöka ditt låneutrymme"? För det sistnämnda finns ju alltid där oavsett.
 

Sebbe84

Viktig medlem
Poäng: 101
Blev medlem
25 Juli 2021
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
23
Poäng
101
Ska du testa att göra ytterligare en ansökan?
Nej. helt ärligt så har jag inte ens tagit ut pengarna från igår. Det är bra att ha om något oförutsett händer då man har pengarna på kontot efter några minuter samt inte synligt på uc men så länge jag inte behöver pengarna kommer jag inte göra utdrag
 
I

icehockeytomy

Gäst
Poäng: 0
jag fick svar att det är bisnode som inte vill låna ut pga skuld hos kronofogden det är kört för mig
 

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Nej, it folk är inte snabba på morgonen de har jagat vita kaniner och valt bland olikfärgade piller hela natten.... Kommer komma sent svar.
Jag pratade med dem nu och tydligen har jag fått avslag, men de kan inte säga varför.
Skött mina betalningar sen jag tog lånet för ett par år sen, har bättre ekonomi nu än då och inga anmärkningar/skulder.
Jag fattar ingenting. De kunde bara svara ”jag ser att du har fått avslag, jag kan inte se varför då det sköts automatiskt”.
Jag tjatade om att få veta vad som orsakat avslaget så de skulle kolla och återkomma idag eller imorgon.
Så den där så kallade buggen de nämnde till mig igår vet jag inte vad jag ska tro om..
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 362
Mottagna reaktioner
800
Poäng
717
Jag pratade med dem nu och tydligen har jag fått avslag, men de kan inte säga varför.
Skött mina betalningar sen jag tog lånet för ett par år sen, har bättre ekonomi nu än då och inga anmärkningar/skulder.
Jag fattar ingenting. De kunde bara svara ”jag ser att du har fått avslag, jag kan inte se varför då det sköts automatiskt”.
Tämligen övertygad om att jag kommer få samma svar.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp